|
Soundbar til LG B6V |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MadsEgholm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2017 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2017 kl. 11:58 |
Hej med Jer
Som emnet antyder, så er jeg på udkig efter en soundbar til et LG 55/65B6V. Jeg syntes at de butikker jeg har set/hørt tv´et, har lyden været meget tynd og kedelig. Jeg kunne godt tænke mig en soundbar med en sub til. Nu vil jeg så høre om der er nogle herinde, der rent faktisk har sådan et setup ? (fladtv+soundbar) og deres erfaringer med det. Jeg tænker på noget under 10.000kr, og ikke sonos. /Mads
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
B&w paranora 2 brugt, ( 6000 ), og så en brugt Svs sub. Så er du flyvende :)
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1188 |
Køb E6 i stedet
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
MadsEgholm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2017 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 8 |
Jeg hørte bose st300 og sub, og endte med at købe det. Tak for input😃 E6 var for ringe i lyden og det ser træls ud hvis man skal have soundbar under den.
|
|
![]() |
|
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
Kan du fortælle lidt om lyden af din nye bose anlæg?
|
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
![]() |
|
serano ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 331 |
Er du interesseret i baghøjtalere?
Først købte jeg en Sonos Playbar, men jeg blev noget skuffet over den og returnerede den. I stedet købte jeg en Sony HTNT3 for det halve. Jeg nyder stor fordel af Spotify connect og Google Cast. Lyden er langt bedre end tv'et, men nu har jeg tidligere haft både stereo og surround. Jeg synes det er fantastisk ikke at være afhængig af et væld af ledninger. Du kunne jo overveje en af Sony's nye modeller. Alternativt har Philips Fidelio B5 fået gode anmeldelser: http://www.lydogbillede.dk/test/hojttalere/stortest_seks-traadloese-surround-systemer/philips-fidelio-b5/ |
|
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1 Synology Apple TV4K PS4 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |