|
Soundbar til lg e6 oled 65” |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |||
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
tjaa jeg forstår det heller ikke
![]() Har selv en LG E7 og en RX-A 3070 og bruger altid mit surround til AL TV. Det tænker automatisk og slukker automatisk og ARC virker jo. Men ja jeg starter kun alle subs ved film kikning. Men det at man får center plus atmos plus surround og main sub hjælper helt vildt på AL TV LYD
![]() Bruger den "Enhanced" surround mode so jeg dog lige skulle lære at elske først ! |
|||
![]() |
|||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
||
Jeg fatter det heller ikke. Alt mit tændes, når jeg tænder min shield. Så kan jeg kun bruge en remotes. Og det er shieldens. Der er bare ikke mere WAF end en renote to rule Them all
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
||
T-Duck, er det denne du mener der har WAF?
https://www.komplett.dk/product/910304/gaming/konsoller-tilbehoer/nvidia-shield/tilbehoer-til-shield/nvidia-shield-remote Jeg er måske bare kedelig, men både min kone og jeg finder den her en del mere lækker at bruge: http://www.beoherning.dk/shop/forside/tilbehor/beo4navi Klaus |
|||
![]() |
|||
darkdevil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2007 Status: Offline Point: 161 |
||
Til normal tv. forstærkere bruger jeg kun til film og musik.. Så tænkte om en soundbar ville give lidt ekstra lyd selvom E6 har indbygget harman kardon lyd (ved ikke om det er en decideret soundbar)
|
|||
![]() |
|||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
||
Hvorfor ikke forstærkeren til TV lyd? Hvorfor? Hvorfor? Hvorfor?
|
|||
![]() |
|||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
||
Redigeret af T-Duck - 15-April-2018 kl. 22:58 |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
||
Når du skal lytte til radio, hvad trykker du så på?
Når du skal lytte til CD, hvad trykker du så på? Hvor længe holder batteriet? Jeg skifter cirka hvert andet år 3 styks AAA batterier. Klaus Redigeret af KlausDM - 15-April-2018 kl. 23:02 |
|||
![]() |
|||
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
||
Synes den lille remote til Shield er mega elendig. Skal hele tiden trykke tilbage tilbage tilbage, før jeg kommer til en menu hvor jeg kan vælge nyt indhold. Hvis jeg ser TV på DR appen på Kodi, og vil se en film, er der da ret mange kliks involveret før jeg kommer til min film menu.
|
|||
![]() |
|||
||
CD? ja det er via plex hvor alt vores musik ligger. en uges tid, og så lades den op om natten. så den mangler ikke strøm når vi bruger den Redigeret af T-Duck - 16-April-2018 kl. 12:45 |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg tror ikke helt du forstår, hvad jeg mener. Hvis jeg vil høre radio, trykker jeg på en enkelt knap på fjernbetjeningen, så tænder forstærkeren selv på den kanal den var på sidst. Skal jeg justere volumen er der dedikerede knapper til det, som jeg kan finde uden at kigge på fjernbetjeningen. Vil jeg skifte kanal kan jeg trykke på pil op/ned og skifte mellem preset kanalerne. Med andre ord, skal jeg høre radio trykker jeg på en knap på fjernbetjeningen og så kommer der radio. Hvordan gør du det med din fjernbetjening? Klaus |
|||
![]() |
|||
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
||
Forstår godt nok ikke du vil købe en større soundbar til at stå under din nuværende soundbar der egner sig fint til baggrunds tv / nyheder. Du har en rigtig fin receiver, tilføj da noget lækkert til den, den har jo superren lyd! Soundbare er bare forfærdelige idag. ( har dog en i soveværelset. Men stuen, er no go. Mit “dyre” anlæg tænder sammen med tv’et :)
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |