|
Soundbar til lg e6 oled 65” |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Er WAF afhængigt af overførselsmetoden? Sådan en kone har jeg heldigvis ikke :-) Klaus |
|||
![]() |
|||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
||
|
|||
![]() |
|||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
||
T-Duck. Du har vist aldrig prøvet en B&O fjernbetjening. Der skal sgutte peges nogen steder, for at den virker. Og med det setup Klaus har, kan man få en lille bitte IR-extender, så ALT kan gemmes væk, så man "får et clean look".
![]() |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
||
Du har meget at lære endnu. Ud fra det du skriver kan jeg udlede at du aldrig har prøvet en B&O fjernbetjening og absolut intet kender til Lintronic løsningen. En B&O fjernbetjening og modtager er ikke retningsfølsomme. Med andre ord, jeg kan pege i den retning jeg har lyst til i stuen og den virker stadigvæk Lintronic løsningen består af en B&O ir modtager som skal placeres synligt, en "oversætterboks" som skal programmers og som kan sende ir signaler ud, enten direkte, eller via små ir sendere, der kan placeres på forskelligt udstyr, hvis de står inde i et lukket skab. Mit system er så simpelt at selv min 74 årlige svigermor kan finde ud af det. Jeg kan love dig at hun ikke ville kunne finde ud af noget, hvor der skulle navigeres rundt på en skærm. Når hun kan finde ud af det, kan din kone ganske givet også og så vil det at tænde for radio kun være at trykke på en enkelt knap på fjernbetjeningen - det vil din kone finde mere simpelt end at tænde for box+tv og navigere rundt i et menusystem. Du mener at B&O kune lære af nvidia og Apple, jeg mener det modsatte. Tag en Beo4 i hånden og oplev en lækker fjernbetjening....... Klaus |
|||
![]() |
|||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1749 |
||
Godt at folk med mange penge ikke har større problemer end om man skal købe en soundbar til tv avisen
![]() |
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
![]() |
|||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
||
Med sådan et B&O + lintronic system, behøver lintronic "kassen" at være synlig for fjernbetjeningen eller kan den gemmes i skabet ligesom med Harmony med hub løsningen?
Kunne nemlig godt være fristet til at prøve det men bryder mig om at have kassen stående i åbent landskab. |
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
||
|
|||
![]() |
|||
||
Som så skal være tændt for at man kan høre radio........
Hvor mange tryk skal der til og hvor lang tid skal man vente, før man kan høre radio, hvis alt er slukket? Klaus |
|||
![]() |
|||
||
Redigeret af T-Duck - 17-April-2018 kl. 19:44 |
|||
![]() |
|||
||
Derfor må jeg vel godt spørge?
To tryk, okay så tænder TV og reciever, samt nvidia boks. Kan man navigere til at høre radio, inden fjernsynet er startet (hvilket tager mindst 10 sekunder hjemme hos mig)?
Film fra BluRay = 1 tryk. Klaus |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |