|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JMA37 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() Sendt: 20-September-2009 kl. 15:03 |
Hej Piger og Drenge, Jeg har i dag Pioneer 507XD tv, hvor jeg har tilsluttet Onkyo reciver, Dali højttalere og en Sony DVD/HDD optager - men kæresten syntes det er for svært at bruge, samtidig med hun syntes det er grimt :-) Derfor tænkte jeg på en soundbar, men hvilke skal man gå ud og kigge på? ønske er at den skal bruges til tv, cd og radio afspilling. ( der findes vist ikke en model med HDD endnu ) For mig er det vigtigt at det bliver den rigtige man vælge, så om den koser kr. 3.000 eller 10.000 betyder ikke så meget. God søndag /Johnny |
|
![]() |
|
MiniatureZeus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Har en kammerat i samme situation som dig, og efter lang tids søgen, faldt
han (og kæresten) for Sony's RHTG1550, som koster ca. 9.500 kr., men hvor du lige nu får 2.000 kr. tilbage jvf. df">Sony Cashback Jeg har endnu ikke selv oplevet det i aktion, men han er i hvertfald ret begejstret for det. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ja det ka' man da kalde en soundbar http://www.sony.dk/product/hcs-cinema-surround-kit/rht-g1550 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |