recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Soundbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Soundbar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
M.Olesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M.Olesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Soundbar
    Sendt: 14-Januar-2013 kl. 21:45
Hej,

jeg synes, at lyden på mit Panasonic P50GT50 er ret ringe. Specielt ved dialoger synes jeg der skal skrues højt op, for at høre hvad der bliver sagt, men så er musik til gengæld meget højt. Så det ender ofte med at jeg sidder og skruer op og ned

Jeg overvejer en Panasonic 520 soundbar - er der nogen der kender denne? Vil den afhjælpe mit problem?
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2013 kl. 22:02
Oprindeligt skrevet af M.Olesen M.Olesen skrev:

Hej,

jeg synes, at lyden på mit Panasonic P50GT50 er ret ringe. Specielt ved dialoger synes jeg der skal skrues højt op, for at høre hvad der bliver sagt, men så er musik til gengæld meget højt. Så det ender ofte med at jeg sidder og skruer op og ned

Jeg overvejer en Panasonic 520 soundbar - er der nogen der kender denne? Vil den afhjælpe mit problem?

Du vil ikke fortryde, det er en kæmpe forbedring-
Subwoferen er trådløs, lækkert system
E.L.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu