recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Soundbridge eller sqeezebox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSoundbridge eller sqeezebox

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kasper_m Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Emne: Soundbridge eller sqeezebox
    Sendt: 27-Oktober-2006 kl. 20:37
Overvejer en af ovenstående, men er sqeezebox'en de ekstra penge værd. Kan man høre f.eks. the voice på begge modeller. Kan soundbridge'en (M1000) kører med en NAS, som sqeezeboxen kan? Hvad er de de store forskelle på de to?

Mvh Kasper

Redigeret af Kasper_m - 27-Oktober-2006 kl. 20:39
Til top
troelsit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2006
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2006 kl. 00:10

Det korte svar: JA, Squeezeboxen er hver en krone værd! Det er simpelthen et genialt produkt (læs diverse andre tråde)

Den store forskel er at Squeezeboxen er et gennemført produkt. Top design, optimal usability, Uanede tweaking-muligheder, Superb DAC, God support og forum, masser af 3.parts udvikling, osv

Jeg kunne blive ved!! Men summa summarum er at det ubestridt er den bedste gadget jeg har købt i lang lang tid

Til top
troelsit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2006
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2006 kl. 09:26
Til top
Kasper_m Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-November-2005
Sted: Denmark
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2006 kl. 14:11
Har læst testen i Alt om data. Der nævner de to steder at Squeezeboksen koster 1500. Men det må da være en fejl. Kan i hvert fald ikke finde den nogen steder til den pris. Hvor finder man den billigst, helst en dansk forhandler.

Ellers tak for jeres svar, det må blive Squeezbox'en.

/Kasper
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu