Jeg synes faktisk det er flottere i virkeligheden. Det er svært at tage billeder af high-gloss udstyr.
Det KAN desværre ikke stå anderledes. Det passer lige på centimeteren. Vores stue er pænt dårlig indrettet. Jeg har lige fået vendt en karm, så døren til børneværelset ind den anden vej. Jeg har desværre ikke mere plads til mit hifi. Det må vente til vi flytter en gang. Den sidevendte bas er dog godt med alligevel. Jeg mærker ikke, at den højre højttaler står tæt på væggen.
Jeg ved godt baghøjttalerne burde komme op i højden, men det er konen ikke med på. Det passer mig også meget godt, da det er pænest, når de er hvor de er nu.
Måske kan man ane, at der også er lys bagved fjernsynet. Det tænder sammen med fjernsynet på en spareskinne. Det er noget LED fra IKEA. A/V cooleren tænder sammen med receiveren og effektforstærkeren, da T747 har udtag til strøm, og det er perfekt til sådan en A/V cooler. Effekten tænder jo også automatisk via 12V trigger.
Min Canal Digital boks tænder også sammen med TV'et, så den bruger mindst mulig strøm. Den bliver varm som bare fanden, så den skal ikke køre mere end højst nødvendigt.
Redigeret af SoundWave - 09-April-2011 kl. 15:55