recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SoundWave's hjemmebio'er
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSoundWave's hjemmebio'er

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Direkte link til dette indlæg Emne: SoundWave's hjemmebio'er
    Sendt: 09-April-2011 kl. 14:44

Indhold fjernet.

Redigeret af SoundWave - 31-Marts-2012 kl. 10:15
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Point: 819
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2011 kl. 15:27
Det ser sgu flot ud, og smart med den køler til effektforstærker! Thumbs Up
Men der var én ting jeg lade mærke til, dine baghøjtaler. Jeg vil mene at du skal noget højere op? 

JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2011 kl. 15:31
Det ser flot ud Smile

Men for pokker den ene højtaler står godt klemt. Den kommer da slet ikke til sin ret der
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2011 kl. 15:50
Jeg synes faktisk det er flottere i virkeligheden. Det er svært at tage billeder af high-gloss udstyr.
Det KAN desværre ikke stå anderledes. Det passer lige på centimeteren. Vores stue er pænt dårlig indrettet. Jeg har lige fået vendt en karm, så døren til børneværelset ind den anden vej. Jeg har desværre ikke mere plads til mit hifi. Det må vente til vi flytter en gang. Den sidevendte bas er dog godt med alligevel. Jeg mærker ikke, at den højre højttaler står tæt på væggen.

Jeg ved godt baghøjttalerne burde komme op i højden, men det er konen ikke med på. Det passer mig også meget godt, da det er pænest, når de er hvor de er nu.

Måske kan man ane, at der også er lys bagved fjernsynet. Det tænder sammen med fjernsynet på en spareskinne. Det er noget LED fra IKEA. A/V cooleren tænder sammen med receiveren og effektforstærkeren, da T747 har udtag til strøm, og det er perfekt til sådan en A/V cooler. Effekten tænder jo også automatisk via 12V trigger.

Min Canal Digital boks tænder også sammen med TV'et, så den bruger mindst mulig strøm. Den bliver varm som bare fanden, så den skal ikke køre mere end højst nødvendigt.

Redigeret af SoundWave - 09-April-2011 kl. 15:55
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2011 kl. 00:19
Det var en fix detalje med den køler. Havde jeg samme luft over min effekt havde jeg tyvstjålet din ide Wink Istedet har jeg måtte lode nogle 230v blæser sammen. Det er ikke specielt kønt, men det virker - den bliver aldrig mere end lunken nu.
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2011 kl. 00:57
Oprindeligt skrevet af Therien Therien skrev:

Det var en fix detalje med den køler. Havde jeg samme luft over min effekt havde jeg tyvstjålet din ide Wink Istedet har jeg måtte lode nogle 230v blæser sammen. Det er ikke specielt kønt, men det virker - den bliver aldrig mere end lunken nu.
Ja, den bliver jo godt lun. Når lågen har været lukket i et stykke tid, så bliver der alligevel så meget varmere i skabet, at hængslerne kører meget lettere. Jeg foretrækker at åbne, når jeg har muligheden for det, men når man har to små børn, så er det rart at kunne lukke af og stadig høre musik, uden at de har mulighed for lige at komme til herlighederne.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu