|
sourround receiver med DAB |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Ja, og den er bestilt |
||||
![]() |
||||
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 354 |
|||
![]() Jeg modtog min i går, men jeg har desværre ikke haft tid til at pakke den ud endnu. Glæder mig som et lille barn.
![]() |
||||
—
|
||||
![]() |
||||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
|||
Det kan du roligt glæde dig til .. den er sku skarp og lækker (især til prisen).
|
||||
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
||||
![]() |
||||
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
|||
Jeg bestilte den hos Dustin i går, og før kl. 13.30, men de har af en eller grund ikke sendt den endnu.
Men må så vente til på mandag, med at tage vidunderet i brug |
||||
![]() |
||||
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 354 |
|||
Nu ved jeg ikke om den er på vej. Men det kan muligvis skyldes, at deres lagerstatus er forkert på hjemmesiden. Den til 3.299 ryger fint i gennem ved køb, men står som restordre på din ordrefaktura. Det gjorde min, men jeg ringede straks til dem hvorefter de sendte en alligevel, til den billiges pris. De har ved en fejl både A830 stående på hjemmesiden til 3.299 og 3.499. Derfor ryger den ikke rigtigt til ordre afsendelse ved bestilling af den "forkerte" af de to, altså den gode pris. Jeg troede dog de havde fået det rettet efter min henvendelse, men det kan selvfølgelig sagtens være at den er smuttet for dem.
Redigeret af bony - 07-November-2014 kl. 12:58 |
||||
—
|
||||
![]() |
||||
|||
|
||||
![]() |
||||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
|||
Husk at registrere jeres a830'ere på yamaha.dk.. Det tager 5 min og giver tre års garanti i alt..
Lækkert ![]() |
||||
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
||||
![]() |
||||
|||
![]() |
||||
—
|
||||
![]() |
||||
|||
Har chattet med Dustin igen i dag, fordi varen slet ikke er afsendt endnu, dette medfører, at jeg aldrig handler hos Dustin igen. Dustin har tilsyneladende overhovedet ikke styr på Deres forretning, så aldrig mere Dustin til mig, uanset hvor meget jeg kan spare. |
||||
![]() |
||||
|||
Ej, hvor surt! Det lyder som en meget uheldig oplevelse med dem.
![]() |
||||
—
|
||||
![]() |
||||
|||
Har endelig modtaget receiveren, og fået taget den brug.
Men det overrasker mig, at adgangen til netværket tilsyneladende ikke er trådløst, men kan det løses ved at indkøbe en Range Extender, som eksempelvis denne: http://www.computersalg.dk/produkt/848555/tp og smide et kabel i ??? |
||||
![]() |
||||
|||
Ja. Det man i gamle dage kaldte et access point. Netgear laver en der koster cirka 200 kr. Kan ikke huske hvad modellen hedder..
|
||||
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |