Hey alle
Jeg er nu gået ind i jagten på nyt soveværelses tv/computer skærm, det jeg er på udkig efter er ca. 26-27" tv, pris niveauet er max 6500. Skal kunne passe på vesa 200 beslag. eksakt vfw432. Computeren kører med dvi, så 2 Hdmi eller 1 hdmi og 1 dvi ville være det optimale.
Jeg har forhørt mig omkring og Lg skulle efter signe være noget af det ypperste man kan få hvis man også skal bruge det til pc skærm.
Jeg har haft 26lx2r hjemme på prøve en måneds tid(lortet havde så en fabrikations fejl, og kom så hurtigt tilbage

), men dette tv gav jeg 4900 for og jeg var egentlig ganske tilfeds med billed kvaliteten, både som pc skærm(på trods af jeg kun kørte vga -> dvi) og tv, og tv´et i helheden er god, nemme menuer, masser af tilslutninger(når man taler 26").
Jeg har så efter retuneringen kigget på 26lc2r og 27lc2r, jeg kan se de kører med XDengine 3, som i teorien burde give bedre billede?
nogen der har nogen erfaringer med disse modeller, eller nogen alternativer jeg har misset, andre mærker, noget jeg skal tage hensyn til?
Venlig Hilsen
BQffelJAgerEN ]=D