|
Spanky's hjemmebio |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | |
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 385 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg er også yderst tilfreds med dem, der er rigtig fint hul igennem :-)
de er desværre bare ikke sååååå tit til salg herhjemme syns jeg, ville nemlig også gerne ha anskaffet mig et par stykker til.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Hvilke højttalere er det .?
|
|
![]() |
|
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 385 |
det er Jbl L820
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
Form factor er helt genial i hvert fald. 12.7cm dybe.
Man kan jo købe via USA. Du siger bare til, hvis vi skal lave et gruppe-køb :)
|
|
![]() |
|
Ja de har en ganske fremragende størrelse.
Fik idag anskaffet mig 2 stk l820 til samt en lc2'er, så nu er der lidt mere at lege med 😜 |
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Hej Spanky,
det dersens "bi-stretch" du bruger, er du stadig glad for det? Jeg kan forstå du havde lidt problemer med gennemskin, som du har løst med højttaler frontstof. Er det noget ala dette du har brugt? http://www.netsound.dk/da/hojttalerstof-hojttalerfrontstof-hojttaler-stof-hvid-sort-gra/90-hojttalerstof-hojtaler-hojttaler-stof-sort.html |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Jeg er mildt sagt stadig meget tilfreds med det stof jeg har brugt til lærredet, jeg ser ingen grund til at skifte til et "rigtig" lærred istedet 😊
Jeps det er nemlig den sorte jeg har brugt, for selvom væggene er malet sorte, så kom der en slags "glorie" effekt på billedet før jeg satte det sorte frontstof på, nemt, effektivt og ikke mindst billigt 😁 |
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Super, tak! Jeg går ud fra, at du bare har købt ca. 3 meter bi-stretch i standardbredde, da du kører scope? Vi har så det problem, at vi vil have 16:9 for også at kunne spille, se Netflix mv. og da vi pladsmæssigt har mulighed for et lærred på 130-140" så bliver 150 cm for småt! Men vi må prøve at finde et sted der kan levere bi-strech i større bredder.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Jo det passede helt perfekt i størrelsen til mit foremål
|
|
![]() |
|
47oo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Næstved Status: Offline Point: 50 |
Spanky hvad har du lavet af løsning til at golde dine rammer på plads ved dit anlæg?
|
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
Jacobe: hvis du finder et sted der kan levere stirrer stykker bi-strech må du meget gerne sige til. Jeg står også at skal have lavet et nyt og større lærred. Har tidligere haft 108" lavet med førnævnte stof. Det fungerede rigtig godt, men jeg skal have større lærred nu og er lidt i tvivl om hvad jeg lige gør mht stof:)
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
4700: hvis det er stof rammerne du mener, så er det bare de der magnet beslag til låger og lignende
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |