|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 385 |
![]() Sendt: 14-September-2011 kl. 21:30 |
Nu har jeg efterhånden siddet og kigget rigtig mange af jeres bio tråde igennem, og tænkte at det var på tide jeg også lavede en
![]() Som udgangspunkt, en udstyrs liste. Tv : Panasonic TH42PX-80E Projektor : Panasonic PT-AE700 begge har efterhånden nogle år på bagen, men virker nu stadig ganske udemærket. Front : JBL SVA1600 Center : JBL SVA1500 Center Bag : JBL SVA1500 Også nogle ældre højttalere, men har en ret fin bio dynamik i mine øre Sub : DIY B2 Audio HS15 drevet af en 750w PA forstærker og Behringer DCX2496 filter/Eq. Forstærker : Pioneer VSX-2021 Blu-Ray : PS3 (indtil videre) HTPC : Zotac ION itx-a med hva den nu indeholder. Samt en Logitech Harmony ONE fjernbetjening. Mælke kasserne er midlertidige (det har de dog været i et stykke tid ![]() ![]() Udstyret, subben og det hurtigt lavet DIY bord. ![]() Hylden til rojektoren er en VM Acoustics S1, og kasserne til bag højttalerne er mine gamle DIY højttalere ![]() Et hurtigt action shot i fuld dagslys. ![]() Det var vist det for idag, ris og ros og andre kommentarer modtages gerne.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() |
Hehe alternativ opstilling med mælkekasser. De kan bruges til mange ting.
![]() ![]() Hvilke lærred er det du har og hvordan går det med at undgå buler i det? Redigeret af JordanDK - 18-September-2011 kl. 18:33 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
![]() |
Fede højttalere du har! Jeg har selv haft et komplet JBL SVA 1500-system og i mine ører lammetæver det de fleste andre højttalere til film. Dialog gengives perfekt!
Har du lavet målinger af din sub? Hvor dybt når den ned efter du har EQ'et den?
|
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
Super fed bio, dejlig enkel og rå. Fed hylde til din PJ.
Hvad synes du om din reciever? Overvejer nemlig at købe en magen til:D
|
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
|
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 385 |
![]() |
JordanDK - heh ja fantastisk alsidigt "møbel" de var dog også brugt til LP´er før de blev til standere :-P lærredet er et ældre Lissau som desværre har et har buler, men overvejer at finde mig et fastrammet lærred istedet, da jeg ikk ser voldsomt meget tv alligevel, og syns desværre at tab tension er lidt for dyre :-(
Jonas_h - ja jeg er også ret godt tilfreds med dem, og har da også et sæt 1500 og endnu en center liggende i gemmeren, ja jeg har målt lidt, dog kun for at give et lille fingerpeg hvor der sku justeres, men her et rimeligt output ved 25hz, ku godt hive den lidt længere ned, men da kabinettet er lige småt nok til den enhed, så ska der en del effekt bag, og enheden kommer til at vandre mere end hva godt er, men ku jo også bare tage mig sammen og lave det rigtige kabinet :-P måleren jeg har brugt er denne http://www.nti-audio.com/Home/Products/Minstruments/AcoustilyzerAL1/tabid/60/Default.aspx Stefan V - jeg er rigtig glad for den, klart den bedste reciever jeg har ejet til dato, nem at indstille, har alle de ind og udgange jeg har brug for, samt en rimelig fornuftig effekt, men hvis jeg var dig ville jeg høre i elgiganten om de ikk sku ha en vsx-lx53 tilbage et sted, det er stort set samme forstærker, bare med et lidt andet design og en bedre d/a konverter, og så til de 5000,- den ku købes for er det svært at komme udenom, dog ikk sikker på om de har flere. |
|
![]() |
|
![]() |
Der er forresten sket lidt siden første indlæg, der er kommet en effekt forstærker på mine fronter og har erhvervet mig en Pioneer BDP-LX71 blu-ray afspiller
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |