|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Queenyard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 121 |
![]() Sendt: 29-December-2008 kl. 17:27 |
Hej Jeg er ved at gå ud af mit gode skind ... Jeg har været i Harald Nyborg og købe en spareskinne, da jeg håbede at kunne reducere mit standby forbrug lidt på denne konto ... Jeg starter ned at sætte mit 50" Panasonic Plasma tv i Master og derefter placerer jeg alle mine andre enheder (PS3, Subwoffer, Forstærker, Led lys, X-box, Selector) i de resterende huller ... Se nu skulle det jo gerne virke sådanne (ihvertfald som jeg har forstået det) at de tilsluttede enheder kun skulle få strøm når mit tv blev tændt og igen miste strømmen når jeg slukkede det igen ... Men i samme øjeblik jeg satte strøm til skinnen så tændte alle mine enheder og de forbliver tændte når jeg slukker tv'et .... Hvad fanden gør jeg galt ... Helt ærligt så virker det som en simpelt opgave ... men den magter jeg åbenbart ikke Nogle som har erfaringer med sådan en skinne og kan fortælle hvad jeg evt gør galt På forhånd tak Per |
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
Hvor mange WATT trækker dit tv i stand-by?
|
|
![]() |
|
Queenyard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Hej ... Godt spørgsmål ... det er et TH-50PZ70E Det skulle iflg specifikationer trække 0,5W (uden DVB optagelse) og 20W (med DVB-optagelse) ... ved ikke helt hvad det betyder ... Jeg har ingen DVB optager ?? Per |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1423 |
![]() |
Problemmet har været oppe og vende et utal af gange her i forummet.
TV'et bruger ca. 0,5W efter det har været slukket i omkring 5min. Men måden TV'et trækker strømmen på, så kan sparreskinnen ikke finde ud af det, og den slukker derfor ikke. Prøv at søge lidt her i forumet ![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Se eksempelvis tråden Strømspareskinne slår ikke fra med PX80 om samme emne.
Der er angiveligt 20W og 40W strømspareskinner fra eksempelvis Garder (hvor 40W modellen skulle virke til PX70/80). Jeg er ikke helt klar over om butikkerne skilter med det. /Lars |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Har dit TV ikke et USB stik, så du kan bruge en USB spareskinne?
|
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
jonasf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Den jeg havde købt var fra garder skrev en mail til dem og de sendte en ny 40W uden beregning. så virker den til pana tv
Redigeret af jonasf - 08-Januar-2009 kl. 16:24 |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Jeg har haft præcist samme problem med en computer og sådan en skinne. Så tror ikke det er en garanti men kan da prøves. De koster jo ikke alverden |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Alle ... Tak for Jeres respons ... Jeg vil lige give en update på min situation ... Jeg har anskaffet mig en sparreskinne af mærket savepower ... Den har den feature at man kan indstille til stort eller lille tv ... Og den fungerer bare perfekt til mit pane 50" tv .... Queenyard |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |