|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() Sendt: 15-Marts-2008 kl. 12:12 |
Hej! Jeg har købt et SPARKLE SF-PX88GT512D3-HP og forsøgt at installere det men uden held... Jeg havde en 300W strømforsygning som jeg skiftede med en 430w da de 300 jo nok var lige lovligt lidt til det nye gfx... Skærmen går bare i standby mode og viser slet ingenting.. Er der nogen der har en ide om hvad der er galt..? |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Har du husket at tilslutte et strømkabel direkte til grafikkortet ? Ellers er der 2 muligheder - enten er grafikkortet (eller strømforsyningen) defekt eller også er strømforsyningen bare ikke god nok. Virker det hvis du sætter det gamle grafikkort i igen ? Hvad er det for en strømforsyning du har købt ? Redigeret af spawn - 15-Marts-2008 kl. 12:19 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Strømforsyningen fungerer fint med det gamle gfx, intet problem... Har byttet om igen. Det er en 430w så det burde nemt kunne trække i hvert fald CMOS... Er det ikke rigtigt? |
|
![]() |
|
GISMO1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Hvad så med driverne til dit nye kort , bruger det samme driver som det gamle ????
|
|
Jo mere man ved , jo mere finder man udaf at man ikke ved.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Det er jo ligemeget om det kan trække cmos - hvis den ikke kan levere strøm nok til grafikkortet så det ikke tænder får du intet output. At det er 430w siger intet om kvaliteten af strømforsyningen - jeg har set billige 500w størmforsyninger der ikke kan tænde en computer som kan tændes med en kvalitets strømforsyning på 300w. Derfor jeg spurgte hvad det var for en strømforsyning du havde købt. Du svarede ikke på om du havde husket at slutte strøm direkte til grafikkortet ? |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er en 430W HKC 3430 USP strømforsyning... Overvejede en Corsairs 550W til 200 kr mere, skulle måske ikke have været så begærlig? Jeg har ikke installeret nogle drivere, Gismo1... Altså mit gamle 8600GS kører bare med næst-nyeste nvidia da vista ikek er glad for den nyeste. Ja, jeg har husket strøm i den 6-pins der sidder bag i grafikkortet. Argh - hvis det er strømforsyningen der ikke kan trække den, kan man så godt bytte den i forretningen til den større uden ballade..? |
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
![]() |
|
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
Den nyeste ForceWare pakke af drivere fra Nvidia (169.25), understøtter både 8800 GT og 8600GS og virker upåklageligt for mig under Windows Vista med mit 8800 GTX.
|
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Den PSU er noget crap (undskyld udtrykket). Til sammenligning kan Corsair VX450 levere 33 Ampere på 12 Volt og VX550 41 Ampere. Der er en verden til forskel. PSU'en er det sidste sted man bør spare i en PC, da den binder hele hejset sammen. Hans |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
DOAH ... men det er jo ikke det der er problemet !!!! PSU'en er for lille, det er ikke nok med 22A på 12V ... så prøv om du ikke kan få den byttet, og så køb en der er større...og gerne et kendt mærke Denne her har jeg selv, og den kan jeg godt anbefale link Redigeret af bulk - 15-Marts-2008 kl. 15:06 |
|
![]() |
|
kong ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
![]() |
Strømforsyningen kan drille meget,jeg havde en Giant reactor 1000W,den kan trække en mellemstor Jydsk provinsby,men ikke mit 8800gt kort har nu en OCZ 650 w i og det fungerer
|
|
![]() |
|
![]() |
ja, min gamle chill innovation 400w (ellers var det 420w) den gik helt ned og der kom intet billede på skærrmen faktisk tændte computeren slet ikke rigtigt og den stod helt af ... psu døde bare helt ! .. så købte den corsair 520w ... og den spiller maks med mit 8800gt Redigeret af bulk - 15-Marts-2008 kl. 15:27 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |