|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
kong ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
![]() |
|
min Chill 510A på 510w kan godt klare det,den ligger og samler støv,så hvis du er interesseret så smid en PM
|
||
![]() |
||
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
|
Jeg ved da godt at det ikke er problemet, men det blev skrevet at nyeste driverpakke ikke virkede ordentligt på Vista for en bruger og jeg skrev at den virkede perfekt for mig. Desuden er 22A på 12V godt nok til et 8800 GTX, hvorfor skulle det så ikke være godt nok til et 8800 GT? Spørgsmålet er om det er på 1, 2 eller 4 12V rails og hvor stabile de er i forsyningen. |
||
![]() |
||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|
Output Voltage: +3.3V +5V +12V -12V +5Vsb
sådan står der på den HKC psu (og min 400w chill kunne ikke klare 8800gt) |
||
![]() |
||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|
det kan da heller være andet end psu der er for lille når den virker fint nok med hans gamle gfx-kort i se om du ikke kan lave handlen (psu) på mandag |
||
![]() |
||
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
|
Der er kun en angivelse for +12V, så der er kun et 12V rail i strømforsyningen. Det er et problem fordi alt hvad der bruger 12V i computeren så er forsynet fra den samme forbindelse og et udsving i forbruget for en enhed påvirker alle andre. Ved at bruge 2, eller flere, 12V rails adskiller man enhedernes forsyning fra hinanden og det bliver således mindre grupper der kan påvirke hinanden. Typisk vil man lægge kritiske forbindelser på forskellige rails så de ikke kan påvirke hinanden. En strømforsyning med kun et 12V rail er altid et dårligt valg, og prisforskellen er udgiften værd. Som skrevet af andre så er strømforsyningen det forkert sted at spare da den er central for at få alt til at virke. |
||
![]() |
||
Jaquila ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Arkangel LC8850 V2.2 850W. så skulle du gerne være good to go (kører mit 8800GTX og Quadcore cpu uden problemer) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |