|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | ||
Bifboy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() |
|
10 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Ja det er den type som Maggerholm viser, som er den jeg anvender på mit Audigy Zs 2 Notebook kort. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Bifboy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() |
|
Jeg har sådan et ikon nede ved uret, men ved dobbeltklik på det, kommer jeg ind i Realteks´ lydopsætning, men har kun faneblade ved navn:" Lydeffekt Mikser Audio I/O Mikrofon 3D Audio-demo"
|
||
![]() |
||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
|
Ok, jeg har Lydeffekt, Højttalerkonfiguration, 3D Audio-demo, Generelt og SPDIF. Tror du skal hive fat i Amitech support imorgen, og bede om en forklaring til, hvordan man aktiverer den påståede optiske SPDIF udgang. Synes det lugter lidt af, at den ikke er der. ![]() Mvh Michael |
||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Der står ordret i manualen: Opsætning med digital lyd (SPDIF) Bemærk at du skal bruge en SPDIF adaptor plug for at opsætte den digitale lyd. Dennemedfølger ikke. Dette benyttes, hvis du f. eks. har en forstærker med digital indgang. Dette giver den absolut bedste lyd, da lyden konverteres i forstærkeren. Indsæt SPDIF adaptor-pluggen i lydudgangen bag på HomeCenter Living og tilslut dit SPDIF lydkabel til denne og det tilsvarende stik i din forstærker. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har købt den adaptor-plug, de efterspørger og kobler enhederne sammen med et techlink-rca/to/rca kabel...... |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Var lige inde op hente min bærbare som også har en Realtek samt kombineret SPDIF/Analogt jackstik foran. Jeg får samme resultat som Bifboy og der kommer ikke lys i stikket, så jeg går ud fra at det er et standard mini jack. #Bifboy Jeg har nu en maskine med MC 10 og det ser således ud: Indstillinger Avanceret Så kommer der et nVidia skærmbillede hvor jeg kan vælge Speaker setup Connected to... a reciever X i via an SPDIF cable. Her slog det mig at jeg jo benytter nVidia Pure Video decoder, kan være den kunne hjælpe dig? Prøv at hente den gratis prøveversion her |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok, jeg har hente den, men venter på en aktiveringskode, der endnu ikke er kommet til min mail... |
||
![]() |
||
![]() |
|
.
Redigeret af Bifboy - 28-Januar-2007 kl. 13:36 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det ændrede ingenting, må nok hellere få fat i amitech imorgen... der må vel være et eller andet galt med udgangen eller lydkortet??!!
Redigeret af Bifboy - 28-Januar-2007 kl. 13:56 |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Har du prøvet denne fra Amitechs hjemeside? Hvorfor er der ingen lyd når SPDIF benyttes i Media Center?. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja og når jeg følger vejledningen efter installeringen af den fil, skriver den "error" under lyden.... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |