|
Spejling til Panasonic |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ole kr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-December-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-November-2020 kl. 11:39 |
Jeg har et Pana-tv fra 1017 med Vieracast (eller Miracast) indbygget. Jeg har også en Moto-g7 mobil med Android 10.
Er der nogen der ved hvordan jeg kan få mobilens skærm op på tv?. Cromecast er ikke en løsning. Har ikke en ledig HDMI-ingang og vil nødig have yderligere ledninger til strømforsyning. Mener at, have hørt, at Android ikke understøtter Vieracast/Miracast, så hvad muligheder er der. Mvh Ole
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Se venligst dette Citat: 'TV Remote 2 App tillader også, at du overfører billeder, videoer, musik eller websteder fra din mobile enhed til VIERA TV, og omvendt.' Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
aeblemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
Motorola skriver at de kun understøtter chromecast, så det kommer ikke til at virke med din nuværende mobil, du skal bruge anden mobil med miracast.
|
|
![]() |
|
aeblemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
Ja det virker som dlna, skærmdeling er desværre ikke det samme. |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5072 |
Jeg har lige lagt panasonic 2 appen på min iPhone XS. Kan ikke få det til at virke, appen kan ikke finde TV. Begge er på samme netværk?
|
|
![]() |
|
ole kr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-December-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 34 |
Ok
Tak for input. Jeg tror jeg vil prøve om jeg kan få Panasonic til at svare på hvilke modeller i tablet og mobil der passer med deres VieraCast. Hvis jeg får nogen brugbare oplysninger vender jeg tilbage. Mvh Ole
|
|
![]() |
|
Kort svar; alle mobiler med miracast. På Samsung går det under betegnelsen Smart View. Huawei kalder det MirrorShare. Android har Miracast indbygget, men Motorola har så valgt at fjerne dette i deres software. Man kan, hvis man gider, roote og køre AOSP så virker det igen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |