recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spejling til Panasonic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spejling til Panasonic

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ole kr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-December-2011
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ole kr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spejling til Panasonic
    Sendt: 11-November-2020 kl. 11:39
Jeg har et Pana-tv fra 1017 med Vieracast (eller Miracast) indbygget. Jeg har også en Moto-g7 mobil med Android 10.
Er der nogen der ved hvordan jeg kan få mobilens skærm op på tv?.
Cromecast er ikke en løsning. Har ikke en ledig HDMI-ingang og vil nødig have yderligere ledninger til strømforsyning.
Mener at, have hørt, at Android ikke understøtter Vieracast/Miracast, så hvad muligheder er der.

Mvh Ole
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2020 kl. 12:18
Hej.

Se venligst dette Citat: 'TV Remote 2 App tillader også, at du overfører billeder, videoer, musik eller websteder fra din mobile enhed til VIERA TV, og omvendt.'

Hilsen Carsten.
Til top
aeblemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-September-2015
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aeblemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2020 kl. 12:21
Motorola skriver at de kun understøtter chromecast, så det kommer ikke til at virke med din nuværende mobil, du skal bruge anden mobil med miracast.

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aeblemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2020 kl. 12:22
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Se venligst dette Citat: 'TV Remote 2 App tillader også, at du overfører billeder, videoer, musik eller websteder fra din mobile enhed til VIERA TV, og omvendt.'

Hilsen Carsten.

Ja det virker som dlna, skærmdeling er desværre ikke det samme.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5072
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2020 kl. 12:47
Jeg har lige lagt panasonic 2 appen på min iPhone XS. Kan ikke få det til at virke, appen kan ikke finde TV. Begge er på samme netværk?
Til top
ole kr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-December-2011
Sted: Aalborg
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ole kr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 13:14
Ok
Tak for input. Jeg tror jeg vil prøve om jeg kan få Panasonic til at svare på hvilke modeller i tablet og mobil der passer med deres VieraCast.
Hvis jeg får nogen brugbare oplysninger vender jeg tilbage. 
Mvh Ole
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aeblemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 15:47
Oprindeligt skrevet af ole kr ole kr skrev:

Ok
Tak for input. Jeg tror jeg vil prøve om jeg kan få Panasonic til at svare på hvilke modeller i tablet og mobil der passer med deres VieraCast.
Hvis jeg får nogen brugbare oplysninger vender jeg tilbage. 
Mvh Ole

Kort svar; alle mobiler med miracast.

På Samsung går det under betegnelsen Smart View. Huawei kalder det MirrorShare.

Android har Miracast indbygget, men Motorola har så valgt at fjerne dette i deres software.

Man kan, hvis man gider, roote og køre AOSP så virker det igen.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu