|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() Sendt: 27-December-2008 kl. 11:13 |
Det har sikkert været oppe før, men jeg er sku i tvivl om hvad der er bedst, og jeg gider ikke købe mig fattig...
Sagen er den jeg har et par jame D590 højttaler hvor bassen spiller ned mod gulvet som så er et trægulv uden tæpper på. Jeg har prøvet uden spikes eller noget, men syntes hele gulvet spiller med, har også prøvet med spikes med kork under, men der mangler der noget dynamik syntes jeg. Nogen der har nogen gode forslag eller erfaring? Sert |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Har du prøvet med et tæppe under.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() |
Nope ikke så kone venligt, så den er udelukket
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er nok ellers den bedste løsning med et stykke tæppe, da det vil absobere de vibrationer der kommer, og få den til at spille bedre med en mere ren lyd. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmm okay det må prøves, så må hun sku skrige det hun vil, men hvad med gummifødder har du prøvet det?
|
|
![]() |
|
![]() |
Den står på filtfødder og gulvtæppe, samt at den vejer temmelig meget, 20+ Kg. |
|
|
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Hej,som jeg skrev i et tillige indlæg,du skulle måske prøv at kikke på SD-fødderne,skulle være gode http://www.sonicdesign.se/sdfod.html
eller Ringmat Domes bruger dem selv,det gjorde at der kom mere styr på bassen og resonance i rummet,kan anbefale disse fødder ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |