|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Smed89 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Det kan godt ske, at det var fordi jeg skiftede fra MW2 til Splinter Cell, at det måske var for voldsomt..
|
|
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Rockstar fik $50 millioner for at lave 2 afsnit til GTA, kun til Xbo 360'eren. Nu er der så rygter om at de begge skulle komme til PS3 + extra gode, så på den måde er det os PS3-ejere der i sidste ende vinder.
|
|
![]() |
|
Smed89 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Håber godt nok snart der kommer noget gta til ps3'en. Savner de udvidelser som xbox'en har
|
|
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
var det ikke dig der kunne lide stealth spil? Riddick er i det tilfælde klart at anbefale.:)
|
|
![]() |
|
sauron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
ved det at sc er et gammelt spil kørre det sikert klart dårliger på ps3 ind xboxen. Dette var et problem med stort set alle spil fra tredie parts udvikler det første1-2år af ps3'erns leve tid. I dag sker det ik så tit. Men bayonetta skulle værre en katastrofe på ps3 men virke supert på xbox, så det sker desværre stadig.
|
|
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto) B&W dm602 toshipa hd-30 ps3 xbox 360 wii |
|
![]() |
|
MeLViS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
Darksiders er virkelig fedt..... rigtig mange timer som er underholdende i det...
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvordan er historien i det? GS har det det en stor fed pil nedad.
|
|
![]() |
|
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Sådan overall har Darksiders klaret sig helt udemærket ifølge Metacritic, så helt forfærdelig kan historien ikke være.
|
|
![]() |
|
![]() |
Spillet har skam også fået 8/10 hos gamespot, men historien og styringen er vidst ikke helt på plads efter dem:
The Good
The Bad
så derfor kunne det da være rart med nogle bedømmelser af almindelige mennesker. :) |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
er der nogen som kan anbefale nogle gode co-op spil (offline, splitscreen)? savner at bare sidde i sofaen med min bror og bruge en weekend på at gennemføre et godt spil (halo1, RE5) lige nu venter jeg på at modtage borderlands, men er altid på jagt efter gode co-op titler!
nogen der ved om de her titler er noget værd: CoD modern warfare 2 sacred 2 resistance 2 unreal tournament 3 army of two: 40th day dynasty warrior spillene |
|
![]() |
|
![]() |
Resistance 2 er rigtig godt (efter min mening!), men jeg ved at der er mange der ikke har kunne lidt udviklingen fra 1'eren til 2'eren. Der er dog mulighed for co-op med din bror i det, så i kan spille med andre over nettet. AoT 40th day burde da være nogenlunde til co-op, men om spillet er super skal jeg ikke kunne sige, da det ligesom forgængeren har fået middelmådige karakter. UT2003 var vist heller ikke noget hit og Dynasty Warrior var vist slet ikke godt.
Men tjek de respektive spil på www.gamespot.com
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
tak for dit reply steffen. har skam allerede læst anmeldelser, syntes bare tit at co-op delen af spil bliver beskrevet vagt :) så jeg tænkte jeg lige ville høre om der var nogen recordere med noget førstehånds erfaring ^__^
vil helt sikkert undersøge resistance 2 nærmere, burde vel også kunne erhverves forholdvis billigt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |