***tespil. Har spille flere gange mod min svoger og har tabt alle gangene
Jeg kan godt lide stilen, men syntes hurtigt spillet bliver trivielt i form af at det er på samme måde det kører hele tiden. Savner en mulighed for selv at kortlægge et spil og selv sætte spilletiden. Og ja, Buzz bliver ikke sjovere at høre på i længden. Tror jeg har spillet det en 7-8 gange og er næsten overbevist om at jeg har hørt alle hans replikker
Men selve spørgsmålene er varierede og der er mulighed for at hente brugersammensatte spørgsmål fra nettet gratis. Der er altså også nogle sjove imellem og der slipper man delvist for Buzz. Jeg syntes ikke det var pengene værd i forhold til Buzz på PS2. Der måtte de godt ha' fornyet sig lidt mere. Men toppoint til at man kan få trådløse controllere til PS3.
Men som det også er blevet sagt før, så er det altså sjovt at spille mod andre (gerne op mod 4 pers.), og lidt kedeligt at spille alene.
Hvis du ikke har spillet eller har spillet det før, så er det pengene værd. Du skal nok få god griner på, og så kan man jo altid lave det til drikkespil
SKÅL
Mvh
Frank