recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spil: Buzz Quiz TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSpil: Buzz Quiz TV

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2008 kl. 21:18

***tespil. Har spille flere gange mod min svoger og har tabt alle gangene

Jeg kan godt lide stilen, men syntes hurtigt spillet bliver trivielt i form af at det er på samme måde det kører hele tiden. Savner en mulighed for selv at kortlægge et spil og selv sætte spilletiden. Og ja, Buzz bliver ikke sjovere at høre på i længden. Tror jeg har spillet det en 7-8 gange og er næsten overbevist om at jeg har hørt alle hans replikker

Men selve spørgsmålene er varierede og der er mulighed for at hente brugersammensatte spørgsmål fra nettet gratis. Der er altså også nogle sjove imellem og der slipper man delvist for Buzz. Jeg syntes ikke det var pengene værd i forhold til Buzz på PS2. Der måtte de godt ha' fornyet sig lidt mere. Men toppoint til at man kan få trådløse controllere til PS3.

Men som det også er blevet sagt før, så er det altså sjovt at spille mod andre (gerne op mod 4 pers.), og lidt kedeligt at spille alene.

Hvis du ikke har spillet eller har spillet det før, så er det pengene værd. Du skal nok få god griner på, og så kan man jo altid lave det til drikkespil SKÅL

Mvh

Frank

Til top
AlexSmedegaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Maj-2008
Point: 309
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2008 kl. 10:28
Tak for svarene, er dog stadig ikke helt overbevist om om det er pengene værd. Der er vel ikke andre alternativer der kan konkurrere med det? 
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2008 kl. 10:35

Oprindeligt skrevet af AlexSmedegaard AlexSmedegaard skrev:

Tak for svarene, er dog stadig ikke helt overbevist om om det er pengene værd. Der er vel ikke andre alternativer der kan konkurrere med det? 

Jeg er lidt mere lunken overfor det. Jeg synes det var herresjovt i starten sammen med gutterne, men jeg oplever to problemer: Der er ikke spørgsmål nok i det medleverede, allerede efter 3-4 spil begynder de samme spørgsmål at dukke op igen. Det holder ikke efter min mening, men er sikkert gjort med vilje for at "tvinge" folk til at købe ekstra-pakker med spørgsmål. De bruger-uploadede quizzer er for svingende i kvalitet til at kunne bruges seriøst efter min mening. Derudover synes jeg det er et problem at spille på dansk, da nogle af spørgsmålene bærer tydeligt præg af at være oversatte engelske spørgsmål, både hvad formulering angår og indholdet - mængden af cricket og rugby spørgsmål er liiige til den stramme side efter danske forhold... Jeg synes grundkonceptet er sjovt, og en enkelt aften eller to kan det godt underholde 3-4 personer, men det er ikke langtidsholdbart.

Til top
AlexSmedegaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Maj-2008
Point: 309
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2008 kl. 10:43
Okay, skod nok hehe.. Kunne være man skulle bruge pengene på et andet, bedre spil.. :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu