recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spil købt på PS store slettet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSpil købt på PS store slettet?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ArneBjarne Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2008 kl. 22:00

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Bemærk dog der er en grænse for hvor mange du kan downloaded det - mener det er 5

Det er ikke korrekt. De omtalte 5 (som gælder for standard PSN aftalen, bemærk at specifikke titler kan vælge at bruge andre vilkår end standard aftalen) er installation på 5 forskellige konsoller (hardware).

Man kan downloade lige så tosset man vil, men kan altså kun installere på 5 PS3'er og kun med samme PSN account, som man oprindeligt brugte. Hvis man får brug for flere (fx. pga. udskiftning af konsol pga. defekt), er man nødt til at kontakte kundeservice for at få slettet den af de 5 gamle som ikke bliver brugt længere.

I situationen fra den oprindelig post, er der tale om reinstallation på  samme konsol, og det vil ikke tælle som en ny install (han vil stadig kun have brugt 1 ud af 5 installs efter geninstallering).

Til top
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Fredensborg
Point: 358
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2008 kl. 14:06
Ahh, jeg mente godt at jeg havde ret tidligere. Men må indrømme at jeg kom ret meget i tvivl.
Til top
Dakine Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2008 kl. 13:30
Gælder det også Downloads fra Guitar hero III og singstar ??
Til top
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Fredensborg
Point: 358
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2008 kl. 12:33
Oprindeligt skrevet af Dakine Dakine skrev:

Gælder det også Downloads fra Guitar hero III og singstar ??

Jeg er rimlig sikker på at det også gælder GH downloads. De hentes jo gennem PSN store. Singstar er jeg lidt i tvivl om, da de jo bruger deres egen store på nettet. Så der må jeg være svar skyldig.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu