|
Spil som virker/ikke virker på PS3 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Emne: Spil som virker/ikke virker på PS3 Sendt: 25-Marts-2007 kl. 17:30 |
|||
Af de spil som knægten har, der kommer her en lille liste over hvilke der ikke virker/virker på PS3. Ikke virker: Spil som virker: Knægten har lidt PS1 spil, men dem har jeg slet ikke giddet teste, da han alligevel ikke gider spille dem. Redigeret af Kandersen - 25-Marts-2007 kl. 17:52 |
||||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Sendt: 25-Marts-2007 kl. 18:02 | |||
Officiel liste. Jeg kan ikke rigtig se, hvad du vil med den her tråd...
|
||||
Kandersen
Sendt: 25-Marts-2007 kl. 18:04 | |||
Ikke noget. Jeg skriver selvfølgelig bare for sjov skyld, og satser ikke på at det har nogen interesse for nogen overhovdet!
|
||||
Zuluop
Bruger Oprettet: 18-Juli-2006 Status: Offline Point: 208 |
Sendt: 25-Marts-2007 kl. 22:56 | |||
haha Naiera.....latterlig kommentar!
|
||||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
Sendt: 25-Marts-2007 kl. 23:01 | |||
Hvorfor det?
Den officielle liste sparer jo folk for at teste deres spil og gør en tråd som denne overflødig. |
||||
Kandersen
Sendt: 25-Marts-2007 kl. 23:42 | |||
Gør den nu også det? Hvad siger listen om spil som IKKE står på listen? Jeg formoder Naiera har et ualmindeligt godt bud på dette. Mindst lige så god som hans kommentar.
|
||||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Sendt: 26-Marts-2007 kl. 08:46 | |||
Idéen er jo, at spillet virker, hvis det står på listen! Hvis ikke, så er der ingen garantier. Indtil videre har jeg hørt om et enkelt spil, som ikke var på listen, men kørte fint. En tråd som denne skulle evt. laves om til at handle om spil der ikke er på listen, men som umiddelbart virker som de skal. Ellers er tråden altså ret ubrugelig.
|
||||
Kandersen
Sendt: 26-Marts-2007 kl. 10:19 | |||
Faktum er, at listen kan bruges, hvis man kan finde det spil som man vil vide noget om. Men da listen langt fra er komplet, så gør den sig selv ubruglig mht. idegrundlaget. (Ideen med en liste må jo ligesom være, at man kan slå et hvilket som helst spil op, og se om det virker). Jeg kunne godt have valgt at kun skrive de spil, som listen ikke har med. Men ærlig talt, så gider jeg ikke/orker jeg ikke hagle listen igennem hver gang. Det var hurtigere at blot skrive de 18 spil som jeg havde kendskab til. Hvis informationen er ubruglig, so be it! Hvis det generer din lilletå, at jeg har skrevet indlægget, fordi du ikke synes det er relevant, tja så find på noget andet at foretage dig. Sidst. Jeg har ualmindelig svært ved at se, at din kommentarer skulle være mere berettiget end mit oprindeligt indlæg.
|
||||
Naiera
Sendt: 26-Marts-2007 kl. 13:11 | |||
Idéen med den her omtalte liste er, at hvis spillet er på listen, så virker det. Meget længere er den altså ikke. Hvis spillet ikke er på listen, så er der meget stor sandsynlighed for, at det slet ikke virker, eller kører, men fuldstændig ubrugeligt. Så der er sådan set ikke så meget, andre lister kan tilføje.
Tja, du kan da vælge at se mine fuldstændig vilde provokationer som en kommentar på din 'enorme skuffelse' over, at Ice Age 2 tilsyneladende ikke virker. Hvis ikke det er på den officielle liste, er det jo ikke så underligt. Redigeret af Naiera - 26-Marts-2007 kl. 13:14 |
||||
Kandersen
Sendt: 26-Marts-2007 kl. 13:30 | |||
Prøv nu at fat.
Så din antagelse ang. den officielle liste er enten forkert, eller listen er ikke komplet.
|
||||
Naiera
Sendt: 26-Marts-2007 kl. 13:43 | |||
Ja, det samme kunne jeg da sige til dig. Jeg har lige netop nævnt, at en sådan liste her på siden kun kan se sin anvendelse, hvis den benyttes til at finde spil der ikke er på listen, men som virker alligevel. Andet ville være ubrugeligt.
Jep, det er jo logik for høns. Hvorfor er du så skuffet?
Ja, som skrevet tidligere i dette indlæg...
Næh, du har vist ikke fået læst mine indlæg ordentligt. Jeg garanterer skam ikke for, at hvis det ikke står på listen, så virker det med 100% sikkerhed ikke, for noget af det første jeg gjorde her i tråden var da vist også at nævne, at jeg kendte til i hvert fald ét spil, som ikke er på listen, der dog tilsyneladende skulle køre fint. Men du lagde dog ikke op til noget i den retning, med dit første indlæg i tråden. Det virkede helt sikkert som om, at du aldrig havde hørt om den officielle liste, og havde fået det indtryk, at det var nødvendigt at bygge en op fra bunden. Redigeret af Naiera - 26-Marts-2007 kl. 13:45 |
||||
Kandersen
Sendt: 26-Marts-2007 kl. 14:42 | |||
Skuffet er jeg sådan set kun ud fra det synspunkt, at det er et forholdsvist nyt spil.
Jeg synes nok jeg har læst dine indlæg ordentligt, hvilket gør det så meget mere forvirrende, når du f.eks skriver: Du skriver jo direkte, at det ikke er så underligt at det ikke virker, når det ikke er på den officielle liste. Ergo du går ud fra, at spil som ikke er på listen ikke virker.
Det gør da ikke tråden mindre relevant. Det eneste som gør det irelevant, det var hvis den officielle liste var brugbar, hvilket jeg nu har brugt indtil flere (og for mange) indlæg på at forklare dig, at det er den ikke! Og den bliver altså ikke mere brugbar af, at du konstaterer gang på gang, at det er logik for burhøns, at spil der ikke står på listen, at de ikke virker. Det er en direkte forkert antagelse! Du har jo endda selv skrevet, at du har kendskab til titler som ikke er med på listen og som virker. Den officielle liste er en liste over de titler som DE har kendskab til. Titler som de ikke har kendskab til, dem kan du ikke finde noget brugbart over. Listen kan bruges hvis man står med en title som ER på listen. Ellers er den ikke brugbar! Som jeg også skrev, så kunne jeg godt have nøjedes med at skrive de titler som ikke er på den officielle liste. Men det var hurtigere at skrive de 18 titler, fremfor at søge efter dem først på listen, og så derefter skrive dem ned. Jeg fatter simpelthen ikke, at du kan have så meget imod information som dette, uanset om det for dele af informationens vedkommende er tale om dobbelt information (fordi det for de listede titler kan findes i en officiel liste). Crist! Jeg er satme ved at blive for gammel til sådan nogle diskussioner her. Man undres sgu over, at menneskelig adffærd kan være så forskellig!
|
||||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |