|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
|
Det er altså dig der mangler logisk sans. Det er fuldstændig logisk at gå ud fra, at når spillet ikke er på listen, så virker det heller ikke. Det er derfor listen er lavet! Man kan så prøve et spil alligevel, men måske nok ikke lige lade sig selv være vanvittigt skuffet, når man så finder ud af, at spillet rent faktisk ikke virker. Hvis man så skulle have kendskab til spil der mangler på listen, kunne man skrive det i en tråd på et eller andet forum på Interwebbet (...), eller måske skrive til Sony og sige, at det her spil egentlig virker alligevel. Men det gør ikke listen ubrugelig, hverken i praksis eller princip.
Jeg har skam aldrig skrevet andet. Intet af det du skriver modstrider hvad jeg har skrevet i tråden indtil videre. Det er mig ufatteligt at du kan få så meget brok ud af det. Men det jeg først og fremmest ikke forstår, er hvorfor du mente det var nødvendigt at lave listen fra bunden, når man jo kunne have startet med at nævne dem, som man har fundet ud af virker, men som Sony ikke har med. Selvom disse titler selvfølgelig er et fåtal. |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Læs dit første indlæg i den her tråd, så bør du ikke være i tvivl om, hvorfor jeg synes din kommentar er unødig!
|
||
![]() |
||
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
|
Jeg vil også i allerhøjeste grad mene at en tråd som denne er brugbar. Personlig er jeg da ret interesseret i at få at vide hvilke problemer et spil med hhv 1 og 2 firkanter medfører, og om de er så graverende at spillet, selv om det står på listen, reelt set er uspilleligt.
*edit grattamiske sfålejl* Redigeret af turbonegro - 26-Marts-2007 kl. 19:30 |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Efter at Sony har udgivet en ny firmware til PS3, så er der nu spil der ikke virkede før som nu virker, men der er også spil som virkede før, der ikke længere virker. Hmprf!!! |
||
![]() |
||
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 344 |
![]() |
|
Mystisk med Ice Age 2 - den står ellers på den officielle liste til at være fuld kompatibel - har du seneste firmware til PS3 installeret? og hvis ja har du testet spillet både før og efter? Redigeret af uffidon - 28-April-2007 kl. 13:40 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ice Age 2 virker nu med den nye firmware. Men det gør Starwars Battlefront ikke mere.
|
||
![]() |
||
Hygom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 431 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
|
Det kommer an på hvad du mener med bedre. Starwars Battlefront II virker ikke med firmware 1.70 som er den nyeste. Men spillet virkede perfekt med firmwaren før 1.70. Jvf. listen på ps3comp der står at Starwars Battelefront II virker perfekt. En rigtig god ide med alle disse lister. Bare ærgeligt at det åbenbart ændre sig, hvergang der kommer ny firmware. Det er virkelig noget der seriøst kan ødelægge PS3éren, for nu kan man slet ikke være sikker på noget, når man køber et PS2 spil. Meget dumt, Sony, meget dumt!
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
|
Hvis man vil være sikker på noget, når man køber et PS2-spil, så må man beholde sin PS2. Sådan var det også med PS1-spil på PS2; den var heller ikke 100% bagudkompatibel.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, og dermed er meningen med listerne fuldstændig elemineret. Som jeg vist sagde tidligere.. Hvorfor fanden lave en liste, når den er forkert. Så er det da bedre helt at lade være. Så har man da i det mindste ikke gjort noget forkert. Tåbligt!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |