|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Det ser da faktisk okay ud :) |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Nu har jeg lige set listen igen, og et spil mangler da om nogen. DEUS EX 3. Traileren er fantastisk. Et spil man for alt i verden ikke bør overse, hvis man ikke kender det.
http://www.youtube.com/watch?v=i6JTvzrpBy0 http://www.youtube.com/watch?v=xUpl85t6V7c Gameplay. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nU3RWf_oJpA Okay, 2'eren var ikke fantastisk, men det var til gengæld Deus Ex 1, som tilbage i de gode gamle dage, var ét af det bedste spil overhovedet, og som på fornemmeste vis formåede at blande et fantastisk plot sammen med god interaktion og karakterbygning. I 2001 fik spillet vist over 35 priser som det bedste spil det år, af førende magasiner, og mange efterfølgende spil de senere år var inspireret af Deus Ex. Første gang man for alvor som spiller, fik lov at tænke sig om, og et spil, som gerne ville fortælle en historie. Kunne man lide 1'eren, så kan man ikke andet end at se frem til Deus Ex 3, som heldigvis ser ud til bygge videre, men det bliver spændende at se, hvor meget man har lavet om, men hvorom alting er, skal der meget til for at overgå etteren. Spillet bringer nostalgiske minder frem. Redigeret af vasif - 21-Januar-2011 kl. 22:31 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() |
Enig.
Deus EX traileren er helt klart den fedeste jeg længe har set. Sidst jeg var så imponeret var MGS4 til E3-messen. Tør man allerede gætte på det bliver årets spil? Mine forventninger til Deus EX er vanvittige høje - især takket være denne trailer. Husker stadig 1'eren som en af mine bedste spiloplevelser. |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Traileren er lækker, og hele spillet er præsenteret på en fornem måde, men mange gange ender det alligevel ikke helt som planlagt. Men efter at have set gameplay, virker det til, at ikke kun indpakningen, men også indholdet er super godt. Historien kan virke en smule simpel for nogen, efter at have set traileren, sammenlignet med det første spil, men lur mig, om det ikke bliver lige så komplekst og spændende som etteren.
Håber som i det første spil, at der er flere forskellige slutninger i spillet, alt afhængig af dine valg, og at man i samme grad er med til at præge spillet frem, som f.eks. i etteren, men også toeren, hvor der ofte var flere måder at løse en opgave på. Spillet blander både rollespil, eventyr, FPS og interaktiv kontrol i verdenen, så der burde være noget for alle. Redigeret af vasif - 21-Januar-2011 kl. 22:48 |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Square today confirmed that wasn't the only game being knocked off track, with Deus Ex: Human Revolution moving into the next fiscal year. It had been previously due out before the end of March. This delay was "to spend additional time to further polish" the title, Square said. Talking to GameSpot, Square confirmed that the game was now due out before April 2012 Derfor har jeg ikke nævnt spillet da det med garanti udkommer i 2010. http://www.gamespot.com/ps3/action/deusex3/news.html?sid=6285481&om_act=convert&om_clk=newsfeatures&tag=newsfeatures%3Btitle%3B1 Men tak alligevel, bare kom med flere hvis det er. :) Redigeret af SteffenD89 - 22-Januar-2011 kl. 20:31 |
|
![]() |
|
![]() |
Bemærk, at I spilbranchen er det således, at regnskabsåret starter fra April, og et år frem til næste April.
"Fiscal Year" (regnskabsåret) angiver i dette tilfælde, altså perioden imellem April 2010 - April 2011. Det vil altså sige, at spillet ifølge kilder ikke udkommer i dette regnskabsår, dvs, før 31 Marts 2011. Det betyder dog ikke nødvendigvis, at spillet ikke udkommer i år, dog senest April 2012, men den er svær at forestille sig. Med tanke på, at der kommer flere store titler i det første Q1 2011, så er det mere et strategisk valg. Først og fremmest handler det dog om, at Square Enix har haft et virkelig skidt regnskabsår, hvor de fleste af deres spil rent salgs-mæssigt har været en skuffelse. De fik dårligt nok dækket produktionsomkostningerne til Final Fantasy (Drop nu det lort!!). Efter min overbevisning, er én af grundede til, at de udskyder det, vel fordi, de hellere vil have en god begyndelse på det nye regnskabsår (Med Deus Ex 3), end at ende dette regnskabsår en lille smule bedre. Men egentlig fint. Som sagt, er der flere gode spil at fornøje sig med inden da, og hvis Eidos bruger tiden på at finpudse spillet, så er det ventetiden værd. Spillet er dog så godt som færdigt, så det er begrænset hvor længe de kan, og vil strække den. Så med tanke på, at denne tråd i forvejen er dedikeret til et par få spil, som endnu ikke er annonceret til at udkomme i år, så bør dette spil helt bestemt være på listen:) Redigeret af vasif - 23-Januar-2011 kl. 00:14 |
|
![]() |
|
![]() |
.
Redigeret af SteffenD89 - 27-Januar-2011 kl. 16:33 |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
http://forums.modojo.com/showthread.php?t=162955
Jeg var ikke lige klar over at der også var mulighed for co-op offline. Det skal nok blive sjovt med move controllere. :) |
|
![]() |
|
![]() |
En ny Resistance 3 trailer:
En ny R&C trailer: |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |