|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
Jeg kan anbefale spillet Everybody's Golf: World Tour.
![]() Efter jeg har købt det, har jeg ikke spillet andre PS3 og Xbox360 spil og jeg har endda en hel masse top titler (deriblandt MGS4) i samlingen, som jeg mangler at gå igang med. Online er spillet genialt, men jeg møder sjældent andre danskere i spillet. Men det er sgu fedt at se sit navn øverst på resultatlisten som den eneste dansker blandt en hel masse amerikanere. Så kan de lære det! ![]() Redigeret af SJ - 18-Juni-2008 kl. 19:28 |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Jeg spiller også Everybody's Golf, og også online (navn: "KRH"). Måske skulle vi prøve at aftale et tidspunkt i den kommende weekend (lørdag), hvor vi kan prøve at spille?
Jeg har forresten lavet et hole-in-one (2.7 Mb), og en Chip-In-Eagle (4 Mb) på 200 yards ![]() |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Hestehave ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-April-2008 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Hvordan med regionskodning? Er spillene ikke regionsafhængige? |
|
![]() |
|
Anden4220 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
PS3'ens spil er ikke regionskodet... men du kan dog opleve at add-ons skal købes i den amerikanske PSN-store (call of duty 4) hvor de da også er billigere...
|
|
Panasonic TH37PX80
Sony surround Apple Airport express Triax C-HD415CX Playstation 3 |
|
![]() |
|
Pongman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
![]() |
I burde skamme jer over ikke at have nævnt Uncharted : Drakes Fortune !!
![]() Uden tvivl et must-have til PS3. |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
pakke fra videogamesplus.ca på 2 dage? det lyder alligevel rimelig utroligt, har bestilt en del gange derfra og hurtigste har været 4 dage
![]() hvorvidt om MGS4 er nemt/svært, det er så svært som man vil gøre det? synes den næst sværeste sværhedsgrad var nem, men der spillede jeg også som jeg havde lyst (skød løs hvis jeg blev opdaget). hvis man i stedet stræber efter at være total stealth, så bliver det pludselig meget svært ^^ anyway, MGS4 er helt sikkert et af de bedste *WOW* spil + det er suverænt på stort set alle andre områder (lige bortset fra hvis man ikke kender historien i forvejen)! |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Ja Uncharted skal naevnes. Det blev nok glemt fordi det er gennemfoert i loebet af en dag Saa det er leje spil og ikke eje spil |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Deucalion ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Flot Kan man eksportere de gemte klip fra spillet? Nu er det et stykke tid siden jeg har spillet spillet (ordgejl) men jeg mener at jeg har lavet en enkelt hole in one. |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Nej. Jeg måtte koble min PS3 til min DVD-recorder med et Composite kabel, og så optage det ad den vej... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Rc-Freak88 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Guitar Hero er også et rigtig godt spil. Man kan blive ved med at spille det og det er stadig sjovt. Der kommer os snart en Guitar hero hvor man kan spille på trommer og synge..Det bliver nice
|
|
NEC HT410
Readleaf Lærred PS3 40 GB GTA IV, Guitar hero 3, FIFA 09, Guitar Hero World Tour m. Trommer |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
GH er især sjovt hvis man går CO-op!
|
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
Du må ikke snyde dig selv for Oblivion ... og gerne Game of the year edition.
Fantastisk flot og enormt spil. Jeg har indtil videre "malket" ca. 200 timers effektiv gameplay ud af spillet ... og jeg mangler stadigvæk at spille hele "Shivering Isles" expansion'en... Og eftersom der ikke er så mange andre der vil, så vil jeg også gerne slå et stort slag for Assassins Creed! Redigeret af Krjstoff - 20-Juni-2008 kl. 23:06 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |