recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spil til PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSpil til PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nordskov Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Emne: Spil til PS3
    Sendt: 28-Maj-2008 kl. 22:21

Hej

Jeg står foran en dejlig tur til USA og med en helt ny Playstation3 i min stue fik jeg den idé at købe et par spil, når jeg nu var der over. Men så var det lige, at jeg tænkte på om der findes landekoder for den slags - som det er kendt fra DVD. Vil jeg kunne spille spil købt i USA?

Det er sikkert et åndsvagt spørgsmål, men jeg håber alligevel, at der er nogen som gider give mig et svar

på forhånd tak.

-peter

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2008 kl. 22:24

Hej Peter

Der er ingen landekoder på PS3 spil. Så køb du bare løs

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2008 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af Nordskov Nordskov skrev:

Hej

Jeg står foran en dejlig tur til USA og med en helt ny Playstation3 i min stue fik jeg den idé at købe et par spil, når jeg nu var der over. Men så var det lige, at jeg tænkte på om der findes landekoder for den slags - som det er kendt fra DVD. Vil jeg kunne spille spil købt i USA?

Det er sikkert et åndsvagt spørgsmål, men jeg håber alligevel, at der er nogen som gider give mig et svar

på forhånd tak.

-peter

Kan man ikke lige få dig til at slæbe en 2-3 ekstra med hjem ?

Mvh.

Casper
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2008 kl. 07:18
Eneste risiko, er tolderen i lufthavnen - men hvis du sørger for ikke at svede for meget når du går igennem, så går det nok
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2008 kl. 11:34

Som andre har sagt, så er det rigtigt at spillene til PS3 ikke er regions kodet, så du kan spille dem på alle PS3. Der er dog et par ting du skal være opmærksom på, inden du bare køber løs.

Nogle spil kan godt give problemer, hvis du ikke kører med HDMI.

Hvis spillene er beregnet til NTSC, kan du hvis du ikke har HDMI opleve at spillet kun vises i sort hvid, eller andre spøjse ting. Kører du HDMI er der ingen problemer.

Ligeledes skal du være opmærksom på, at hvis du køber et original US spil, vil du også skulle købe en evt US expansion pack til det spil, ekstra maps, biler Etc.. alt efter hvilket spil det er.

Sidst men ikke mindst er nogle spils online del regions låst. Dvs. køber du en US spil, så kan du kun spille online mod andre der har et US spil.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu