|
Spille Yousee musik via AirPlay med Pioneer VS 527 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
badedyr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-April-2012 Sted: Karup J Danmark Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juni-2013 kl. 13:32 |
Hej
Jeg har fået downloadet en god Pioneer app til min android tlf som gør det meget nemmere at høre internet radio. Men nu bliver jeg krævende ![]() og da jeg både kan høre yousee musik via min mobil og pc synes jeg det kunne være godt hvis jeg kunne få det ud via min VSX 527 pioneer afspiller er der nogen der ved noget om det ? Samt også om man kan gemme sine fortrukne internet radio stationer på appen ? Hilsen Jan som først er ved at finde ud af hvad hans anlæg kan |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal sætte ethernet kabel i fra din router for at få internet radio
|
|
![]() |
|
badedyr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-April-2012 Sted: Karup J Danmark Status: Offline Point: 43 |
Hej
Har kabel i har også internet radio men vil gerne kunne afspille fra yousee s musik bibliotek enten via mobilen eller min pc. Hilsen Jan |
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Du skal have Apple telefon, iPad eller MacBook/iMac for at kunne bruge Airplay.
Jeg har heller ikke kunnet finde ud af at gemme radiostationer i app'en. |
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
Hej
Efter at have læst manual og googlet en del , har jeg fundet ud af at airplay som du siger en apple ting. Fandt ud af at DLNA ( som min forstærker osse har) er androids måde at gøre det på. Men har ikke fundet ud af at få det til at virke endnu, fandt dog lidt om det at gemme internet radiostationer og vil prøve det når jeg lige får tid og vil så vende tilbage med det. Hilsen Jan |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2823 |
Kan se at din receiver i specifikationerne nævner 1 x Bluetooth-adaptertilslutning til AS-BT200 Der vil du så kunne modtage lyd fra alle bluetooth enheder. Nu nævner de jo godt nok noget med en iphone app, men jeg kan ikke se hvorfor der skulle være krav om at bruge en speciel app til bluetooth. Det må de kunne svare på, hvis du kontakter dem, ellers kan du købe noget i stil med: Den burde ihvertfald virke med alt.
Redigeret af Kasper_J - 17-Juni-2013 kl. 12:02 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19692 |
Gå i Google play store og find air audio. Så kan din Android telefon spille sammen med AirPlay .
Klaus |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Hvis du downloader er program der hedder AIRFOIL burde det muligt at streame alt lyd til Airplay fra din PC.
Det koster lidt penge, men du kan hente en prøve version og se om det virker.
Den begynder at sende støj efter ca 10 minutter.
Hvis det virker kan du jo bare betale licensen. Redigeret af Mufti - 17-Juni-2013 kl. 19:09 |
|
![]() |
|
Hej
Tak for svarerne har jo fundet ud af den har DLNA som skulle virke på samme måde som airplay bare til android. Men vil gerne have det kører over nettet i stedet for bluetoth vil gerne have det så nemt som muligt ![]() Men vil prøve at kikke efter nogle DLNA app og se om jeg kan få min mobil til at virke og se om jeg kan finde ud af at slå det til i mit windows 7 Hilsen Jan
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
tdcplay understøtter dlna, men syntes ikke det virker overbevisende... (nogle få gange syntes jeg der kan komme klumper og stop)... yousee play har jeg ikke lige prøvet med dlna.. men tester det lige af når jeg kommer hjem... dog..... kvaliteten er så ringe på yousee play at den ikke er værd at smide over sit anlæg... jeg havde opsagt min spotify Premium da jeg regnede med jeg nu kunne bruge tdcplay/yousee play (jeg har begge) men jeg kan overhovedet ikke leve med kvaliteten... det er til at få ondt i ørene af..
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19692 |
Glem DLNA, det virker ikke som AirPlay. Få installeret det program jeg henviste til, det er gratis og giver AirPlay funktionalitet på en Android telefon. Klaus |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Dlna og Yousee musik via Ios er ikke muligt såvidt jeg lige kan se herhjemme
Redigeret af rhsin - 17-Juni-2013 kl. 18:49 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |