|
Spille Yousee musik via AirPlay med Pioneer VS 527 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TDCplay er i skodkvalitet. Så får du det ellers til at virke,så skal du ikke kyle dit anlæg ud pga lyden , men event prøve betalingsudgaven af Spotify eller Wimp ,som er meget tættere på CD kvalitet .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
@KlausDM
Har du et link til Air Audio? Kan ikke finde sådan en app, heller ikke via Google, men måske navnet ikke er rigtigt? |
|
![]() |
|
badedyr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-April-2012 Sted: Karup J Danmark Status: Offline Point: 43 |
Hej
Takker for de mange råd og svar og vil til at kikke på det. Men hvis lyden er skod så kan det jo være lige meget men vil nu prøve alligevel at få det til at virke bare for sjov. Hilsen Jan |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Prøv at søge på airplay i playstoren.
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19852 |
https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.airaudio&hl=da Klaus |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Nu er skod jo et vidt begreb . Men TDCplay sender meget mere komprimeret/lavere bitrate end de nævnte , hvilket bla går ud over detaljeringen dynamikken i musikken , - som til gengæld netop er det som der åbnes op for på bedre anlæg . . Under alle omstændigheder synes jeg at du bør prøve enten Spotify eller Wimp . Det er mega nemt at hoppe både på og af - uden binding eller opstartsgebyr - til 100kr pr måned . |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
badedyr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-April-2012 Sted: Karup J Danmark Status: Offline Point: 43 |
Hej
Så eer jeg kommet lidt videre, min kone som er æble elsker prøvede om det virkede igår det funker bare 20 sek så hørte vi musik fra YouSee på anlægget. ![]() Men mig som ikke er æble elsker vil gerne have det samme på min Samsung Galexy S11 så jeg nemt kan høre musik men kender i en app der virker ? Har købt iPlay Audio men kan ikke få det til virke ![]() af Double Twist og vil gerne købe den fulde version for de 100 kr den koster hvis den virker. Er der nogen det har den og ved om den virker ? På forhånd tak *SS* Hilsen Jan
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19852 |
Hvorfor installerer du ikke AirAudio på din telefon?
Klaus |
|
![]() |
|
Hej og så gøre det ved min tlf er ved at læse om det men kan ikke finde ud af hvad det gør godt for. Hilsen Jan |
|
![]() |
|
Update
Hej Klaus og i andre :-) Gjorde som Klaus skrev og installerede AirAudio og efter jeg fandt ud af hvordan man rooter/jailbreaker min Samsung Galaxy S11 ( var ikke så svært) Har jeg fået det til at virke ![]() Så hvis i vil have AirPlay til at virke på android så gør som Klaus siger ![]() Mange tak for hjælpen nu skal jeg bare have fundet en app så jeg kan så jeg kan høre internet radio via min mobil ![]() Hilsen Jan
|
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Du kan høre internetradio via din Pioneer app
|
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
Hej Claus ja det er rigtigt men jeg kan ikke gemme stationer på appen så har hentet en anden en som jeg kan bruge sammen med airaudio. Fandt forøvrigt ud af at den afspiller der er indbygget i min Samsung galaxy S2kan afspille via min forstærker og tv uden at jeg skal starte airaudio. Så tænkte jeg at det jo kunne være smart hvis man kunne få alt lyd den vej igennem det ville være nemmere, men jeg ved ikke om det kan lade sig gøre. Hilsen Jan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |