|
Spiser den Sonos til morgenmad? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jahafa ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-April-2012 kl. 20:14 |
Hej.
ja en lidt kryptisk overskrift
![]() Jeg var egentligt afklaret på at ville have en Sonos Connect tilføjet mit setup, men faldt så lige over denne: CAMBRIDGE Stream Magic 6 musikstreamer
Er der nogen der har haft mulighed for at prøve denne?
Kan Sonos noget Cambridgen ikke kan? JH
|
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Punkt 1: Der er ikke nogen der spiser Sonos til morgenmad, når det kommer til anvendelighed og brugervenlighed.
Om den lyder bedre ved jeg ikke. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Det er en stand-alone afspiller. Hvis det "bare" er fordi du vil have bedre lyd end Sonos og f.eks. Squeezebox Duet kan klare så er det jo f.eks. også en Squeezebox Transporter - http://www.logitech.com/en-us/speakers-audio/wireless-music-systems/devices/transporter-se
Og her har du jo stadig mulighed for at udbygge dit system med andre enheder (Radio/Touch).
|
|
![]() |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
På
CAMBRIDGE'em kan du ikke bruge WiMP el. Spotify, hvilket er et klart minus. Både Sonos og Squeezebox Touch, understøtter WiMP og Spotify.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |