|
Split antenne: 3*RF (2*TV + 1*data)?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
julle.p ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-April-2012 kl. 21:31 |
Hej alle.
Hvis jeg køber sådan en fætter her: http://www.av-cables.dk/billede_kabler/antennekabel/antennefordeler/professionel_antennefordeler_3_vejs_1013_da.html Vil jeg så kunne benytte de to udtag videre ud til to tv/radio udtag i væggen og det sidste udtag til data (til yousee bredbånd)? Mvh Alex. |
|
Mvh. Alex
|
|
![]() |
|
julle.p ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pt sidder der en 2 vejs splitter, som jeg tænkte at udskifte med en 3 vej. Den ene vej går ud til en alm tv/radio boks i væggen, men den anden vej går ud til et tv/radio/data udtag i væggen, som dette:
http://www.av-cables.dk/billede_kabler/antennekabel/antenne_vaegdaase/triax_fuga_daase_td_272d_slutdaase_hvid_3610_da.html Jeg tænkte derfor om man ikke bare kunne udskifte 2-vejs splitteren til en 3-vejs og derved lade være med at benytte dataudtaget i væggen, men direkte fra splitteren? |
|
Mvh. Alex
|
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
Der sidder garanteret et filter i dåsen med data-udtaget - men til den pris er det vel bare at prøve... Det interessante er splitterens "Return loss: 12 dB" - signalet fra modemmet til centralen kan måske blive for svagt. |
|
![]() |
|
Lytro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Lynge
![]() |
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
![]() |
|
Tak for jeres svar.
Der sidder ganske rigtigt et filter i dåsen. Jeg har bare valgt at bruge dette udtag. |
|
Mvh. Alex
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |