recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Split DVB til rj45
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Split DVB til rj45

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2013 kl. 12:43
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Jeg villle trække tomrør og i dem trække coax og netværk til krydsfeltet.
Så kan du alyid vælge at patche bestemte rum op til hvert sit LNB.
Hvis du engang i fremtiden får andet tv, så vil du med en fordeler kunne levere det til alle rum.
Tomrør er for at kunne skifte kabler ud til ny teknology senere hen.

Helt enig.
Til top
jonaspoulsen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonaspoulsen1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2013 kl. 14:52
Alternativt kan etablerer RJ45 for fuld knad i ejendommen og så koble en til to HD-Homerun (1300 kr.) på netværket. Så har du tilgang til TV alle steder i huset. Også trådløst såfremt forbindelse er god. Det kræver dog at du benytter en PC/mediecenter.
Jeg bruger denne løsning som fungere super godt og har spare en masse kabeltræk med antenne.
Fremtiden er alligevel streaming/IPTV/fiber...

Redigeret af jonaspoulsen1 - 28-April-2013 kl. 14:54
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu