recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Split scrren på en Projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Split scrren på en Projektor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chr300686 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-Marts-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chr300686 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Split scrren på en Projektor
    Sendt: 04-September-2012 kl. 22:01
Hej Folkens.

Jeg ville høre om der er nogen der ved noget om hvordan man evt. kan dele et billede på en projektor ?
Det skal forståes på den måde, at hvis du kobler 2 PS3'er til en projektor og den viser billedet på sammen projektor (Split screen Vertical/horizontal)

Den projektor jeg har er en Benq W1000+

Hvis ikke den kan, er det evt. et stykke tech man kan købe så det bliver muligt, den skal selvfølglig helst understøtte 1080i/p

Håber der er en eller flere der har lidt erfaring med det?

PÅ forhånd tak for hjælpen :)

Med venlig hilsen / kind regards

Christian Sørensen
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2012 kl. 22:25
Epson tw5900, 6000 osv kan splitscreen
Til top
Chr300686 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-Marts-2011
Sted: Danmark
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chr300686 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2012 kl. 22:40
Umiddelbart tror jeg ikke min kan, ved du evt. hvilken box man kan købe og sætte til, som gør at man kan ??

Hvad hedder den og hvor kan den købes evt. ??
Med venlig hilsen / kind regards

Christian Sørensen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu