recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Splitter til Coax
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Splitter til Coax

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:

Der kører både analogt og DVB-C... I hvert fald hos SEAS-NVE.

Og sjovt nok er det ikke Waoo, men dit eget el-selskab du skal have fat i, for at åbne for signalet. Jeg mener det koster 39/md.

Samme her + ip tv.

Tænker på hvis jeg vælger køre uden deres boks i stuen og direkte i htpc via ip. Vil man så ikke kunne pause og optage ned? Eller kræver det dvb-c tuner? 
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
d19s Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Oktober-2008
Sted: Hobro
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér d19s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 09:34

Hjemme ved mig køre jeg med dvb-t..  mit gamle px80 kan ikke køre dvb-c.

i køkkenet køre det også dvb-t, kan ikke finde nogle kanaler på dvb-c når der bliver søgt..
men har alle de kanaler som jeg skal have.. :-)
kan  godt se på deres hjemmeside at det skal køre dvb-c..  sært det ikke virker..
de fjernsyn jeg har installeret igennem tiderne har også enten kørt analog, eller dvb-t

Redigeret af d19s - 23-November-2012 kl. 09:35
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 19:20
Okay lyder interessant, må jeg lade komme an på en prøve inden jeg anskaffer en dvb-c boks til det ene tv i børneværelset. 
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu