recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Splitter til Internet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Splitter til Internet?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xcalibur Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2009
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcalibur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Splitter til Internet?
    Sendt: 17-December-2014 kl. 13:24
Hej,

Vi har lige fået Stofa bredbånd, men da data stikket sidder et tosset sted i lejligheden har jeg været så fræk at sætte routeren direkte i vores stofa splitter, som sidder i et rum under en trappe.

Det fungerer umiddelbart fint, men vil høre, om det rent installationsmæssigt er okay at hugge kabel-routeren direkte i splitteren, eller bør der være en slags filter foran?

Internetforbindelsen kører fint nok og TV signalerne er heller ikke påvirkede. Jeg har dog lidt problemer med at holde en stabil SSH forbindelse udefra og hjem til, men ved ikke om det er pga. det?

Hvad mener I? Er det noget skidt når jeg går udenom data stikket, som er gemt væk bag et skab i stuen?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu