|
Splitter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dichael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2013 kl. 19:44 |
Er der nogen, der reelt har orket, at teste, om der er forskel på HDMI signalet, hvis det skalgennem en splitter?
Jeg har både projektor og TV, så valget står mellem to Bluray spillere, eller at tvinge signaler gennem en splitter. Mvh. Michael |
|
![]() |
|
bachaaen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det står ikke klart for mig hvordan en splitter vil håndtere HDMI CEC og ARC.
ARC skal du selvfølgelig kun bekymre dig om hvis du også har en surround receiver. Men de fjernbetjeningsfunktioner der koordineres gennem CEC vil givetvis ikke virke gennem en splitter. Med både projektor og TV et mindst et af dine HDMI kabler givetvis ret lange. Det bør give større kvaler en en spiltter og korte kabler. |
|
![]() |
|
Dichael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skal,kun bruge den efter udganngen på min processor.
Kablet tilmit TV er langt, men det skaæ vi ikke bekymre os om. Kablet til projektoren er 5 meter, men det har aldrig givet ptoblemer. Altså: ingen lyd, kun billede. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |