recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Splitter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Splitter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2013
Status: Offline
Point: 197
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Splitter
    Sendt: 26-December-2013 kl. 19:44
Er der nogen, der reelt har orket, at teste, om der er forskel på HDMI signalet, hvis det skalgennem en splitter?

Jeg har både projektor og TV, så valget står mellem to Bluray spillere, eller at tvinge signaler gennem en splitter.

Mvh. Michael
Til top
bachaaen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bachaaen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 12:13
Det står ikke klart for mig hvordan en splitter vil håndtere HDMI CEC og ARC.
ARC skal du selvfølgelig kun bekymre dig om hvis du også har en surround receiver.
Men de fjernbetjeningsfunktioner der koordineres gennem CEC vil givetvis ikke virke gennem en splitter.
Med både projektor og TV et mindst et af dine HDMI kabler givetvis ret lange. Det bør give større kvaler en en spiltter og korte kabler.
Til top
Dichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2013
Point: 197
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 12:55
Jeg skal,kun bruge den efter udganngen på min processor.

Kablet tilmit TV er langt, men det skaæ vi ikke bekymre os om.
Kablet til projektoren er 5 meter, men det har aldrig givet ptoblemer.

Altså: ingen lyd, kun billede.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu