recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sploinks hjørne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sploinks hjørne

Besvar Besvar Side  <1234 24>
Forfatter
Besked
bulk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Status: Offline
Point: 976
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bulk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 18:47

Oprindeligt skrevet af Ponduus Ponduus skrev:

Mange tak

Nu er det eneste problem den lange vej fra Nordjylland.

Du kan sagtens finde det monoca reol system hos andre

http://www.smagogbehag.dk/15-572-monaco+reolopstilling.html

http://www.smagogbehag.dk/6-smag__behag_butikker_finder_du_i _hele_danmark.htm#region=0-oversigt

Redigeret af bulk - 10-April-2009 kl. 18:49
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ponduus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 19:04
Oprindeligt skrevet af bulk bulk skrev:

Oprindeligt skrevet af Ponduus Ponduus skrev:

Mange tak Nu er det
eneste problem den lange vej fra Nordjylland.

Du kan sagtens finde det monoca reol system hos andre

monaco+reolopstilling.html">http://www.smagogbehag.dk/15-
572-monaco+reolopstilling.html

smag__behag_butikker_finder_du_i_hele_danmark.htm#region
=0-oversigt">http://www.smagogbehag.dk/6-
smag__behag_butikker_finder_du_i
_hele_danmark.htm#region=0-oversigt

Ah ja. Det hjalp en hel del på transporten. Tak
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 19:37

Ja det hjalp da vist lidt på pladsen til det hele. Det ser godt ud nu

Mine B&Wer kræver meget plads bagved for at lyde optimalt og uden bulder. De står 30 - 40 cm fra væggen og helt frit i siderne. Er så også med passive basenheder, så sub er unødvendig.

Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-August-2008
Point: 650
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2009 kl. 08:29

Kampus:

Din forstærker er på hårdt arbejde med B&W DM7. De er sindsygt tung at trække for at få god lyd og en god sub vil gøre underværker. Men skift Onkyoen først. Har selv haft en Tandberg 3012a tilsluttet med et hæderligt resultat men da jeg fik en Mark L. tilsluttet skete der ting og sager. I øvrigt en af de bedste Ht'er som B&W har lavet, mine trækker dog støv på loftet.

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2009 kl. 16:57
Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

Kampus:

Din forstærker er på hårdt arbejde med B&W DM7. De er sindsygt tung at trække for at få god lyd og en god sub vil gøre underværker. Men skift Onkyoen først. Har selv haft en Tandberg 3012a tilsluttet med et hæderligt resultat men da jeg fik en Mark L. tilsluttet skete der ting og sager. I øvrigt en af de bedste Ht'er som B&W har lavet, mine trækker dog støv på loftet.

Ved det godt. Havde en Pioneer klasse AB forstærker før, og den var bedre. Er i øjeblikket ved at spare sammen til en ny Pioneer til mine B&Wer, hvis de da lever længe nok. De er trods alt 25 år.

Sorry Sploink for off topic, men jeg skulle lige svare på den her

Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2009 kl. 17:17
Det går nok :)  
Hvis der er mere, må i tage den privat 
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2009 kl. 19:38
Puha.
Fik hentet HTM61 og et sæt 685 idag. Blev alligevel overrasket over hvor meget centeren fylder

Må se om jeg kan få det sat op de nærmeste på dage. Skærmen skal også lige op på væggen
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2009 kl. 19:51
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Puha.
Fik hentet HTM61 og et sæt 685 idag. Blev alligevel overrasket over hvor meget centeren fylder

Må se om jeg kan få det sat op de nærmeste på dage. Skærmen skal også lige op på væggen

tillykke med din nye center, ja den er faktisk stor. Mange har jo fronter i samme størrelse, hvis man deler den center på midten

Redigeret af xcardman - 18-April-2009 kl. 19:51
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2009 kl. 21:30
så må du se at få det sat op og taget nogle billeder så vi kan se det.

er hel vild med dit setup der er alt det jeg gerne vil have (især højtalere) men da jeg bor hjemme og kun er 16 synes der ikke at være råd til at skulle bruge så meget.... endnu:D
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2009 kl. 10:45

Mange tak

Håber jeg kan få det op snarest, men jeg ligger i flytterod herhjemme lige pt. Det er lidt uoverskueligt

Friedel

Du må begynde at ligge lidt penge til side, så du har lidt at starte med, når du flytter i egen lejlighed på et tidspunkt

Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2009 kl. 11:10
jeps, :D

men efter 3. g tager jeg et sabbat år hvor jeg bor hos noget familie i australien i et års tid, skal så arbejde dernede og se lidt forskelligt og der vil der self blive sparet godt op:D
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2009 kl. 15:05
Så kom der lidt nye billeder. Billedet har været oppe på væggen i noget tid, har bare ikke kune finde kameraet 

Nu skal jeg bare lige have købt nogle kabelbakker som kan rundt for neden af væggen, så jeg kan få gemt nogle af de kabler væk

Tv'et virker meget mindre nu efter jeg har fået mere plads. Så nu tror jeg "desværre", at jeg bliver nødt til at spare op til et større
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 24>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu