|
Sploinks hjørne |
Besvar ![]() |
Side <1234 24> |
Forfatter | ||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du kan sagtens finde det monoca reol system hos andre http://www.smagogbehag.dk/15-572-monaco+reolopstilling.html http://www.smagogbehag.dk/6-smag__behag_butikker_finder_du_i _hele_danmark.htm#region=0-oversigt
Redigeret af bulk - 10-April-2009 kl. 18:49 |
||
![]() |
||
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
|
Ah ja. Det hjalp en hel del på transporten. Tak ![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ja det hjalp da vist lidt på pladsen til det hele. Det ser godt ud nu Mine B&Wer kræver meget plads bagved for at lyde optimalt og uden bulder. De står 30 - 40 cm fra væggen og helt frit i siderne. Er så også med passive basenheder, så sub er unødvendig. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
|
Kampus: Din forstærker er på hårdt arbejde med B&W DM7. De er sindsygt tung at trække for at få god lyd og en god sub vil gøre underværker. Men skift Onkyoen først. Har selv haft en Tandberg 3012a tilsluttet med et hæderligt resultat men da jeg fik en Mark L. tilsluttet skete der ting og sager. I øvrigt en af de bedste Ht'er som B&W har lavet, mine trækker dog støv på loftet.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ved det godt. Havde en Pioneer klasse AB forstærker før, og den var bedre. Er i øjeblikket ved at spare sammen til en ny Pioneer til mine B&Wer, hvis de da lever længe nok. De er trods alt 25 år. Sorry Sploink for off topic, men jeg skulle lige svare på den her |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
Det går nok :)
Hvis der er mere, må i tage den privat ![]() |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
Puha.
Fik hentet HTM61 og et sæt 685 idag. Blev alligevel overrasket over hvor meget centeren fylder ![]() Må se om jeg kan få det sat op de nærmeste på dage. Skærmen skal også lige op på væggen |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
|
tillykke med din nye center, ja den er faktisk stor. Mange har jo fronter i samme størrelse, hvis man deler den center på midten Redigeret af xcardman - 18-April-2009 kl. 19:51 |
||
![]() |
||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
|
så må du se at få det sat op og taget nogle billeder så vi kan se det.
er hel vild med dit setup der er alt det jeg gerne vil have (især højtalere) men da jeg bor hjemme og kun er 16 synes der ikke at være råd til at skulle bruge så meget.... endnu:D |
||
![]() |
||
|
Mange tak Håber jeg kan få det op snarest, men jeg ligger i flytterod herhjemme lige pt. Det er lidt uoverskueligt Friedel Du må begynde at ligge lidt penge til side, så du har lidt at starte med, når du flytter i egen lejlighed på et tidspunkt |
||
![]() |
||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
|
jeps, :D
men efter 3. g tager jeg et sabbat år hvor jeg bor hos noget familie i australien i et års tid, skal så arbejde dernede og se lidt forskelligt og der vil der self blive sparet godt op:D |
||
![]() |
||
|
Så kom der lidt nye billeder. Billedet har været oppe på væggen i noget tid, har bare ikke kune finde kameraet
![]() ![]() ![]() ![]() Nu skal jeg bare lige have købt nogle kabelbakker som kan rundt for neden af væggen, så jeg kan få gemt nogle af de kabler væk ![]() Tv'et virker meget mindre nu efter jeg har fået mere plads. Så nu tror jeg "desværre", at jeg bliver nødt til at spare op til et større ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 24> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |