|
Sploinks hjørne |
Besvar ![]() |
Side <1 21222324> |
Forfatter | ||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er ikke det beslag jeg har. Bruget et Vogels beslag, kan ikke husket hvilket, men et ældre et
![]() |
||
![]() |
||
allando ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
|
Jeg er selv interesseret i denne model, men er lidt bange for buzz (har for et par år siden returneret et 63" Samsung Plasma p.g.a. alt for meget buzz), hvad er din oplevelse af buzz?
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
Den summer lidt. En lidt mærkelig summen da den er retnings bestemt. Så det er ikke alle steder i sofa'en man ligger mærke til den
![]() |
||
![]() |
||
allando ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
|
Øv...minder om den 63" jeg returnerede...
![]() Redigeret af allando - 06-Oktober-2013 kl. 19:04 |
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
|
Men kan du høre buzz når du ser tv og der er lyd på? |
||
![]() |
||
|
Kan godt høre det hvis jeg sidder i midt i sofa'en og lytter efter det
![]() Kan sagtens leve med det, men jeg tror jeg kontakter Samsung så de kan komme ud og måle på tv'et. For det er vist noget med at de har en eller anden dB ramme for hvor meget hver enkelt skærm må buzze. Hvis den falder uden for deres kategori, skal den selvfølgelig byttes/laves. |
||
![]() |
||
indomitus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Status: Offline Point: 400 |
|
Fik du gjort mere i den sag? |
||
![]() |
||
|
Ja det ville de ikke gøre noget ved :-)
|
||
![]() |
||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
|
Kom de og målte eller hvad ?
|
||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||
![]() |
||
|
Der var en tekniker hjemme, men jeg ligger også kun mærke til det hvis jeg lytter efter.
Men det er jo en af de "ulemper" man må forvente ved plasma. Man slipper jo ikke med en eller anden form for skavank med plasma eller led. |
||
![]() |
||
indomitus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Status: Offline Point: 400 |
|
Mit har heldigvis ikke brum :)
Hvilken settings køre du med på din skærm? |
||
![]() |
||
|
Jeg kører med Movie setting med lidt forskellige ændringer
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 21222324> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |