recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sploinks hjørne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sploinks hjørne

Besvar Besvar Side  <1 222324
Forfatter
Besked
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2014 kl. 10:33
Fik jo solgt mit F8505. Og stik imod alle anmeldelser købte jeg et Sony KDL 65W955. Jeg må altså tilstå at jeg er helt tilfreds med det. Ja det når ikke det forrige 8505 i billede kvalitet. Sort niveau syntes jeg er ganske ok, men vi ser jo heller film/fjernsyn i mørklagt rum Smile  Der er mange indstillinger og det kan indstilles til et ret godt billede.

Var meget tvivlsom efter diverse anmeldelser, men efter at have læst folks erfaringer efter div firmware updates tog jeg chancen da der var et knald tilbud til 15.000,-  Smile

Redigeret af Sploink - 06-August-2014 kl. 10:33
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2014 kl. 10:38
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Fik jo solgt mit F8505. Og stik imod alle anmeldelser købte jeg et Sony KDL 65W955. Jeg må altså tilstå at jeg er helt tilfreds med det. Ja det når ikke det forrige 8505 i billede kvalitet. Sort niveau syntes jeg er ganske ok, men vi ser jo heller film/fjernsyn i mørklagt rum Smile  Der er mange indstillinger og det kan indstilles til et ret godt billede.

Var meget tvivlsom efter diverse anmeldelser, men efter at have læst folks erfaringer efter div firmware updates tog jeg chancen da der var et knald tilbud til 15.000,-  Smile

Stort tillykke med det. Nu skal det jo heldigvis heller ikke være anmeldelser der afgøre hvad vi køber, men det vi selv synes er fint til prisenSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2014 kl. 11:33
Ja man kan hurtigt kigge sig blindt på anmeldelser :-) er i hvert fald tilfreds. Wedge designet kan dog diskuteres, er ikke helt fan af det, hehe
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2014 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Jeg må tilstå at jeg heller ikke forstår de hårde anmeldelser af 955'eren - generelt har der været fint billed på de Sony jeg har set rundt omkring - har til gengæld til gode at se et rigtig godt billed på et samsung endnu - om end F9005'eren også har et fint billed.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 222324

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu