|
Spændende flyverfilm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Marts-2016 kl. 21:24 |
Jeg er jo en gammel fly entusiast. Så jeg sad jo den anden dag og søgte på nettet på hvad der egentlig findes af BD omkring fly - og gerne gamle fly. Lige nøjagtig den type fly (DC-7B) gav mig min første flyvetur - og det skulle jeg aldrig have gjort, for turen førte til godt 40 år i luftfart:
![]() Jeg har fundet filmen flere steder på nettet, men denne er bestilt fra amazon.uk. Billig er BD´en ikke, omkring 220 kr. inkl. forsendelse ![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og nu har jeg så set den omtalte flyverfilm, og det var bestemt ikke en skuffelse,.
Billedet er generelt helt okay, og specielt de optagelser der foregår udendørs, hvor der helt sikkert er benyttet et mere professionelt kamera end det kamera der benyttes ombord under flyvning. Som fly-nørd er det en ganske spændende film. Man kan følge med i cockpit og arbejdet er. Hold da op, der arbejdes langt mere i et gammelt fly´s cockpit end de moderne. Cockpit crew består af skipper, styrmand og flymaskinist - og de har alle nok at se til, specielt under start og landing Lyden er i stereo, og er måske nok det svageste i filmen. Det er dog muligt at følge med i korrespondancen med Tower og Cockpit ved start og landinger. Den gamle DC7 B, er super velholdt og udstyret med både det gamle udstyr, men også med GPS, og minsandten TCAS m.v. God og spændende film for nørder og andre flytosser
![]() Redigeret af Hother - 14-Marts-2016 kl. 15:12 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |