recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spændende nye videocams fra Sony!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSpændende nye videocams fra Sony!!

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Moef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2006 kl. 02:13
Som bruger af Sony Vegas programmet, er der godt nyt - Vegas v7 er på vej. Programmet lander sandsynligvis omkring september/oktober, sammen med de nye Sony mpeg4 cams. Vegas 7 indeholder fulde redigeringsmuligheder til det nye format.

DVD Architect v4 udkommer også sammen med Vegas programmet. Altså den komplette pakke til videoredigering og dvd fremstilling.

Moef
Core 2 quad Q6600, 4GB DDR2 ram, 2 x Seagate 7200x10 400gb HD, WinXP pro + SP3, win7 64bit

Samsung LE40C755, Sony HX-910/1010/1020, Sony Vegas / DVD Architect, VirtualDub, Womble MPEG wizard
Til top
Michaeljep Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 18-September-2006
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2006 kl. 09:36

Jeg skal ud og have et videokamera, og har besluttet at det skal være HC3E som I skriver om. Men jeg ved ikke hvilken udgave det skal være.

Så jeg håber I kan hjælpe mig med at blive lidt mere afklaret.

Hvor lang tid tager det at overføre et times optagelse fra et DV bånd til computeren/harddisk optageren? Er det sekund for sekund, eller hvordan sker det?

Er båndene genbrugelige? eller er det som DVD-R?

Hvor lang tids optagelse i bedste kvalitet er det plads til på harddisk udgaven? og hvor lang tid tager det at overføre?

Er det muligt at overføre de lagrede film fra harddisken til en ekstern harddisk, eller skal det gøres gennem en pc eller Harddisk optager?

Jeg håber der er et par kloge hoveder der kan hjælpe mig...

hilsen Michael

Til top
tand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 311
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2006 kl. 12:50

Jeg har svaret på dine spørgsmål andet sted hvor du spørger om det samme.

Jeg har lige været på rejse og optaget 1½ time HDV (redigeret)

med Sony HC3. Redigeret i Pinnacle 10 og lagt tilbage på bånd, og set det på TV i høj opløsning, og har ikke haf nogen problemer overhoved.

Min redigering er med det hele (underlægningsmusik, tekst, og overgange)

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu