|
spændende tablet fra MEDION |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
Kejserjorn
Super bruger Oprettet: 12-April-2007 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 309 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det skal jeg ikke kunne sige, har ingen erfaring med Apples kundeservice. Men jeg har erfaring med Medions, og det var en skræmmende oplevelse....
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19483 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har det lige omvendt, derfor er jeg på min 3. Medion (Aldi) PC.... Klaus |
||
Kejserjorn
Super bruger Oprettet: 12-April-2007 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 309 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du prøvet en reklamationssag/retursag hos dem? Efter 3 måneder hvor de fyldte mig med løgn gang på gang (og ja, jeg har det heldigvis på skrift), endte jeg med at kontakte E-mærket for at få mine penge retur. Det virkede, men jeg er rystet over den behandling Medion gav mig.... Det er i øvrigt ikke Aldi jeg har et problem med - jeg handlede direkte hos Medion.dk
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19483 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har haft 2 computere retur til reparation hos Medion, begge købt gennem Aldi. Reparationerne er udført i Tyskland uden nogle problemer. De skiftede endda fronten på den ene fordi Medion logoet var knækket af, hvilket var fuldstændigt unødvendigt.
Klaus |
||
Kejserjorn
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så det har været nødvendigt at sende 2 ud af 3 pc'er til reparation, og alligevel vil du anbefale dem?
|
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeps, den ene var en blæser på et grafikkort der larmede efter næsten 3 år, den anden fik jeg skiftet en harddisk på og fandt senere ud af at det var min egen fejl. Så ja, de har mine anbefalinger. Klaus |
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har også kun gode erfaringer med Medion købt via Aldi.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |