|
Spol i optagelser YouSee boks |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Andreas.H ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juni-2018 kl. 18:40 |
Efter seneste opdatering ( der blev installeret i dag) Kan jeg pludselig ikke spole i mine egne optagelser?! Er der andre som har samme problem? Synes godt nok det begynder og blive lidt for "du skal se vores reklame rettigheder" til mig.... Før i tiden kunne man optage og spole i optagelserne, men nu får jeg fejlen " Du kan kun spole i indhold du har set på denne kanal"
Arg come on, YouSee!
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10503 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Formentlig et CI+ problem, idet CI+ netop giver udbyderen bl.a. den slags muligheder.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Er du sikker på at det er en optagelse du kigger på og ikke arkiv du bruger.
Jeg får meddelsen, hvis jeg bruger arkiv funktionen.
|
|
![]() |
|
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Jeg så Formel 1 i går aftes, efter børnene var kommet i seng. Jeg havde sat den til at optage, og det fungerede fint med at spole. Jeg har dog også tidligere oplevet at spolefunktionen ikke virkede til arkiv - og så er det træls med to timers optakt til formel 1...Men det er nok noget rettigheds-noget.
|
|
![]() |
|
Andreas.H ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Jep, det er faktisk på nogle optagelser jeg får denne fejlmeddelse (Kanal 6) Nogle afsnit af optagelser af serier kan jeg spole i, andre ikke meget mystisk...
|
|
![]() |
|
Kand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2014 Sted: Arhus Status: Offline Point: 81 |
hvilken boks bruger du? Hvis det er den nye 4k boks så er det CloudRecord og ikke lokal på din HDD.
Derfor er der nok nogle rettigheder der bloker for spoling på Kanal5 men nok ikke DR1 f.eks.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |