|
sport - Web Tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-September-2012 kl. 09:15 |
Mit Waoo abonnoment på TV sluttede her den 1..
så nu er vi "kanalløse" det vil sige vi har stadig DR antenne kanalerne.. men resten er væk. Jeg var simpelthen træt af at betale enorme mængder for en masse tv vi slet ikke så.. + det meste var genudsendelser. Dog kommer jeg til at savne sporten. NFL / F1 / Premier league / Landskampe engang snakkede man om at Google ville til at udbyde sportspakker, så man kunne købe on demand, men har ikke rigtigt set noget til det, og de streams man kan købe i dag, er elendige.. Nogle der ved noget omkring hvordan markedet udvikler sig. og om vi i fremtiden vi komme til at kunne købe sporten (sådan inden for nær fremtid) og nogle der kender "GODE streams" som man kan købe sig til... gerne HD streams, men som minimum GOD SD kvalitet (Sammenlignet med en god tv kanal)
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4719 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Rasmusdc.
TV rettighederne til Premier league har engelske SKY som er den store engelske betalings TV udbyder. De sender normalt over satellit, men de kunder der befinder sig i England eller Irland kan streame de kanaler de abonnerer på med Sky Go. Dette gælder også deres 6 Sky Sports kanaler, live.
Hvis du er villig til at tegne et engelsk TV abonnement samt bruge VPN eller lignende for at få dem til at tro at du er i England eller Irland, mener jeg ikke du kan få et større udvalg af kampe fra Premier league.
Jeg ved, det ikke er det du spørger om, men jeg ser meget af det andet sport fra satelliten 13 øst
Jeg ved ikke om det evt kunne dække dit behov, her er et link til Aljazeera Sport 1-10 + HD TV Guide
Og her er et link til hvor man kan få kortene:
Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 02-September-2012 kl. 10:23 |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
håber vi rammer en verden, hvor det bliver rent internet båret..
Efter jeg nedgraderede min TV pakke, så opgraderede jeg internettet fra de 60/60 (75/75 testet) til 90/90 (over 100mbit) så burde kunne trække det i flerrum.. Har købt netflix som kører over amerikansk VPN, og ved jeg kunne køre BBC IPlayer med UK VPN der var F1.. MEN det er kun hvert andet løb de viser nu....
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4719 |
Hej Rasmusdc. Jeg er ked af at skrive det, men det er ikke den vej jeg ser udviklingen gå. Der er så mange millioner i sports rettigheder så dem der har dem i dag, vil gøre alt for at beskytte indtægterne de har. SKY har investeret hundreder af millioner i deres satellit setup, hvorfor skulle de begynde at forære noget væk. Indtægterne for Premier league kan indbringer millioner for hver europæisk land der viser kampene, så der er ingen iniciament for SKY til at sælge rettigheder til en udbyder der vil streame det og måske samtidigt til kunder i flere eupæiske lande. Ja det kunne umiddelbart øge deres indtjening, men de vil så få endnu mindre ind i indtægt fra de lokale TV stationer, der så ved at der er nogle kan se kampen via internetet samtidigt. Yderlig er det almindeligt kendt at man kan modtage streamet kampe via SKY Go, men at enheder med HDMI udgange af en eller anden grund ikke er på listen over mulige enheder. SKY passer på at man ikke kan gemme eller videresende digitalt. Derfor tror jeg heller ikke på billig streamet digitalt Premier league. Du skriver selv at BBC kun viser hvert andet F1 løb. Har du overvejet at se de resterende på en anden TV station? Jeg tror at de fleste med Waoo abonnoment har mulighed for at sætte en parabol op? Med satellit TV er der mange flere muligheder for at se alt den sport man orker. Jeg har aldrig haft problemer med at se alle de F1 løb jeg ønsker. Her er det i øjeblikket en personlig vudering og op til ens moral, hvor meget man ønsker at betale for og hvad man evt. ønsker at se næsten gratis. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 02-September-2012 kl. 16:17 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |