|
Spotify connect forbindelse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juli-2015 kl. 12:07 |
Hej.
Kan ikke få forbindelse fra spotify connect/android til min Yamaha rx-a2040 receiver. Dvs i appen dukker receiveren ikke op, og jeg kan dermed ikke vælge den. info: netværks stand by er slået til og netradio, og streaming fra plex server virker. Yamaha controller appen kan også se receiveren. Tips til at få forbindelse vil blive værdsat :-) Redigeret af Trumle - 11-Juli-2015 kl. 12:31 |
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Redigeret af Trumle - 11-Juli-2015 kl. 12:25 |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OK.
Der er åbenbart ikke nogen der har et bud på hvordan man kan få det til at virke, men er der i det mindste nogen der har en nyere Yamaha receiver, måske endda fra samme serie, der kan bekræfte at det virker eller at det evt heller ikke virker hos jer? Det er ret frustrerende at det ikke virker, men hvis det er et dødsdømt projekt vil jeg heller begynde at undersøge eventuelle work arounds, selv det er totalt nederen. Kom frit frem :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |