recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify connect uden TV tænder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spotify connect uden TV tænder

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ajaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spotify connect uden TV tænder
    Sendt: 16-September-2022 kl. 18:43
Jeg har en lille udfordring. Mit opsæt er: Onkyo 646 receiver, LG CX, ATV 4k, android telefon.
Når jeg bruger Spotify Connect på min telefon og via min receiver vil høre musik, - ja så tænder mit tv og ATV 4k.

På LG har jeg tillvalgt Simplink. Jeg kan herved nøjes med Een fjernbetjening, ATV'ets, til at styre enhederne når jeg ser TV/Film.
Men når jeg bare vil høre musik fra min Onkyo, hvor jeg bruger Spotify Connect- eller Onkyo appen, på min telefon, ja så tænder først Receiveren, så ATV og til sidst LG. Jeg vil gerne have at kun receiveren starter.
Det kan jeg kun gøre, hvis jeg hver gang før jeg starter på at høre musik, først henter min LG fjernbetjening, tænder LG og fjerner Simplink fra LG. Herefter slukker jeg for LG og så kan jeg starte fx. Spotyfy appen fra min telefon og her vælge min receiver. På denne måde starter kun receiveren med musik. Jeg skal så huske at hvis jeg senere vil streame tv, så skal jeg lige huske at tilslutte Simplink igen, med mindre at jeg vil bruge enhedernes egne fjernbetjeninger en ad gangen, i stedet for kun ATV-fjernbetjeningen.
Er der en indstilling på enten Onkyo'en eller LG'en jeg ikke har fundet som kan sørge for, at når man vil tilgå kun receiveren i mit opsæt, så tænder de andre enheder ikke.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu