|
spotify el airplay til reciever, bedste løsning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Februar-2012 kl. 21:09 |
Hej igen igen igen
har været meget tæt på at købe en pioneer vsx 921, men blev lige solgt for snuden af mig, men tænker nu på om det var fint nok lige at tænke valgmulighederne igennem. Den løsning jeg søger er ikke i første omgang sublim lyd men god lyd og super brugervenlighed... derfor så jeg en denon avr-1912 der har indbygget spotify - men der skal man have premium abbonement til 99 kroner om måneden ?? det vil jeg gerne undgå har også haft set en onkyo 609 som vidst også har indbygget spotify men der skal man vel også have det abbonement,.. Kunne godt tænke mig at styre det over ipaden. Har muligvis et tdc play abbonement som jeg kunne bruge over ipaden, derfor jeg gerne vil spare de 99 kroner om måneden på spotify.. prislejet er mellem 2-3.000 p.s. skal nok stoppe med at spørge mere og snart kaste mig ud i det....
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Zappy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror ikke du slipper uden abonnement. Du kan få Spotify via din iPad og så streame til en Airport Express til ca. 600,-. Du kan også streame fra iTunes eller det musik du har på din iPad.
Spotify uden computer koster desværre. Jeg bruger den løsning (dog med iPod Touch) - og det virker.
|
|
Samsung 7505 55"
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |