Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Nicoleif
Guld medlem
Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 987
|
Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 19:21 |
Fik lige afprøvet at man med kun enpremium konto kan bruge spotify ONLINE fra flere Squeezebox samtidigt. Det er ret cool!
|
 |
SilverLine
Guld medlem
Oprettet: 13-Oktober-2008
Point: 713
|
Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 19:26 |
Nicoleif skrev:
Det er normalt at få den besked. Musik numrene udgives på forskellige datoen i de lande som Spotify er tilgængelige i og hvis det endnu ikke er udgivet i dk kan man ikke høre nummeret. |
Hmm muligt du har ret. Synes bare den har gjort det ved ældre udgivelser også
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
 |
Nicoleif
Guld medlem
Oprettet: 07-Februar-2007
Point: 987
|
Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 20:56 |
SilverLine skrev:
Nicoleif skrev:
Det er normalt at få den besked. Musik numrene udgives på forskellige datoen i de lande som Spotify er tilgængelige i og hvis det endnu ikke er udgivet i dk kan man ikke høre nummeret. |
Hmm muligt du har ret. Synes bare den har gjort det ved ældre udgivelser også | Har læst mig frem til på spotifys side at det ikke behøver at have med udgivelsesdato at gøre, men derimod med rettigheder spotify og pladeselskaberne imellem.
|
 |
SilverLine
Guld medlem
Oprettet: 13-Oktober-2008
Point: 713
|
Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 21:10 |
Nicoleif skrev:
SilverLine skrev:
Nicoleif skrev:
Hmm muligt du har ret. Synes bare den har gjort det ved ældre udgivelser også | Har læst mig frem til på spotifys side at det ikke behøver at have med udgivelsesdato at gøre, men derimod med rettigheder spotify og pladeselskaberne imellem. |
Det giver i hvertfald mening. De ville være smart, men sikkert ret kompliceret, at lave det sådan at musik der alligevel ikke er tilgængelig i det pågældne land, ikke er synlig, eller fremkommer ved en søgning eller div. playlister.
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
 |
Tweaky
Guld medlem
Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
|
Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 22:09 |
Synes der mangler megen musik
|
 |
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19840
|
Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 22:12 |
Tweaky skrev:
Synes der mangler megen musik |
Pas, det kræver en facebook konto at melde sig til, det vil jeg ikke være med til...... Klaus
|
|
 |
shaman
Super bruger
Oprettet: 02-April-2006
Sted: København
Point: 319
|
Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 22:23 |
KlausDM skrev:
Pas, det kræver en facebook konto at melde sig til, det vil jeg ikke være med til......
Klaus
|
Hvorfor ikke bare oprette en facebook profil til formålet? Det gjorde jeg... gjorde den ikke-søgbar, med max. restriktive privacy settings, og uden anden data end en specielt dertil oprettet gmail konto + et navn. /Søren
|
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 |
|
 |
katbird
Guld medlem
Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Point: 551
|
Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 09:00 |
shaman skrev:
KlausDM skrev:
Pas, det kræver en facebook konto at melde sig til, det vil jeg ikke være med til......
Klaus
|
Hvorfor ikke bare oprette en facebook profil til formålet? Det gjorde jeg... gjorde den ikke-søgbar, med max. restriktive privacy settings, og uden anden data end en specielt dertil oprettet gmail konto + et navn. /Søren |
Må indrømme at jeg bed i det sure æble og gjorde som Søren beskriver , og har lukket alt ned der kan lukkes ned ,for at holde Mr.Zuckerbergs snagen på det mindst mulige niveau .Er til videre imponeret over radio funktionen i Spotify ,synes også lydkvaliten er helt ok.
|
 |
kris
Guld medlem
Oprettet: 23-December-2003
Point: 1046
|
Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 10:11 |
Artikel om, hvordan man søger i Spotify:
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
 |
confused
Guld medlem
Oprettet: 29-August-2006
Point: 2686
|
Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 10:52 |
Nicoleif skrev:
Fik lige afprøvet at man med kun enpremium konto kan bruge spotify ONLINE fra flere Squeezebox samtidigt. Det er ret cool! |
Jep, sådan virker det også på Sonos. Det ville også undergrave hele ideen med Squeeze / Sonos, hvis ikke det var muligt.
Dog savner jeg, som så mange andre, en slags familiekonto. Vil jeg f.eks høre musik i bilen(altså på mobilen), stopper vores Sonos herhjemme......
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
 |