|
Spotify forbrugsafregnet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 375 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 09:35 |
Kan man få forbrugsafregnet Spotify, jeg sidder max 2 timer om ugen og decideret lytter musik, resten af tiden er det bare DAB radioen der kværner der ud af. Og derfor syntes jeg det er lidt mange penge at bruge på spodify.
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ville koste Spotify alt for mange penge at skulle måle hver brugers forbrug og så afregne ud fra det. Brug gratisversionen hvis du synes 8 timers musik ikke er 99 kr værd.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4284 |
Hvis du ikke bruger Tlf eller tablet til afspilning af spotify er gratisversionen muligheden for dig, dog kommer der reklamer engang imellem, men det er ikke noget jeg bliver generet af
|
|
![]() |
|
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 375 |
Det har jeg også overvejet, jeg ville bare gerne have afspillet fra Ipad
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |