recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify forbrugsafregnet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spotify forbrugsafregnet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spotify forbrugsafregnet
    Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 09:35
Kan man få forbrugsafregnet Spotify, jeg sidder max 2 timer om ugen og decideret lytter musik, resten af tiden er det bare DAB radioen der kværner der ud af. Og derfor syntes jeg det er lidt mange penge at bruge på spodify.
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 10:20
Det ville koste Spotify alt for mange penge at skulle måle hver brugers forbrug og så afregne ud fra det. Brug gratisversionen hvis du synes 8 timers musik ikke er 99 kr værd.
Mvh.

Casper
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 10:30
Hvis du ikke bruger Tlf eller tablet til afspilning af spotify er gratisversionen muligheden for dig, dog kommer der reklamer engang imellem, men det er ikke noget jeg bliver generet af
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 11:13
Det har jeg også overvejet, jeg ville bare gerne have afspillet fra Ipad
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu