|
Spotify har genindført Facebook krav? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1707 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-November-2012 kl. 13:52 |
|
Ville lige oprette en prøvekonto på Spotify men kunne på ingen måde finde siden, hvor man kan oprette en konto udenom Facebook. Prøvede så også det link, der blev nævnt i nyheden her på sitet tilbage i september, men med samme resultat.
Sjovt nok synes jeg heller ikke at kunne finde en Facebook-fri oprettelsesmulighed på den tyske Spotify side. What the fu?k...? |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nederst på siden
Redigeret af wizdk79 - 04-November-2012 kl. 14:13 |
||
![]() |
||
londahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Lolland,Danmark Status: Offline Point: 139 |
|
Det virker fint her.
Prøv dette link : https://www.spotify.com/dk/signup/plain/ Edit: Damn, et par sekunder for sen på den :P
Redigeret af londahl - 04-November-2012 kl. 14:13 |
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1707 |
|
Hmm... Det kan jeg ikke få til at virke. Jeg bliver med det samme redirected til https://www.spotify.com/dk/signup/?fb=1.
|
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
londahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Lolland,Danmark Status: Offline Point: 139 |
|
Det virker godt nok underligt. Du har ikke følgende tekst i bunden heller? |
||
![]() |
||
|
Nej. Det link dukker ikke op på min skærm/i min browser.
Hos mig ser det sådan her ud: ![]() |
||
|
||
![]() |
||
llr dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
|
Jeg har den heller ikke..
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
|
Gør det en forskel at I sletter jeres FB cookies? Luk alle tabs med FB først, eller brug en anden browser.
I teorien kunne Spotify lave deres sign-up side således at email muligheden kun tilbydes folk uden FB konto. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Ved at klikke på ovenstående link, kommer jeg til siden, hvor man kan oprette via Face Book. Ruller jeg så helt ned til bunden, og klikker på linket, som LIGNER det ovenstående, SÅ kommer jeg til siden, hvor der kan oprettes vha. e-mailadressen. MEGET mystisk!!
|
||
![]() |
||
|
Jeg bruger CookieCuller i Firefox, og FB cookies hører ikke til dem, jeg har whitelisted. ![]() EDIT: Har lige prøvet med Chrome og der sker det samme. Meget underligt. Kunne det tænkes, at det afhænger af ens ISP? Sidder på en TDC linje her. Redigeret af azrael - 04-November-2012 kl. 21:05 |
||
|
||
![]() |
||
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
|
opret en ny facebook profil under et andet navn og brug den til de ting hvor der kræves facebook login..
|
||
![]() |
||
|
Sorry, men det er ikke et alternativ. Opretter du en Spotify konto via Facebook, så vil Facebook sidenhen altid være involveret i login proceduren. Jeg ønsker ikke at have noget at gøre med Facebook overhovedet, heller ikke i form af en fake konto. Og hvem ved hvad det ellers giver af problemer og situationer man ikke lige kan overskue. |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |