recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify har genindført Facebook krav?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spotify har genindført Facebook krav?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Status: Online
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 16:37
Linket virker fint hos mig.. jeg er godtnok i Norge, men jeg bruger bare almindelig Chrome på en Win7 pc.. ingen plugins udover Adblockerplus.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1707
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 21:41
Lige en lille opdatering. Jeg har prøvet at få kollegerne på arbejde til også at prøve og lige p.t. ser jeg ud til at være den eneste, der har problemet. Langt fra alle har dog svaret.

Jeg har desuden testet i diverse VMs såsom Windows 8 og OSX 10.6 (shhh). Tidligere i dag prøvede jeg med en Linux (Kubuntu) live DVD. Resultatet for samtlige forsøg er det samme: HTML koden for oprettelse uden Facebook er filtreret ud.

Jeg har absolut ingen anelse om, hvad der foregår. Jeg har heller ikke rigtigt mere at teste, for det eneste, der nu kunne stå i vejen er routeren. Da det her drejer sig om en TDC HomeBox er der ikke så meget at gøre. Har selvfølgelig prøvet at skrue på indstillinger i routeren, såsom at sætte firewallen på laveste niveau (der er ingen direkte "off" indstilling).
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu