|
Spotify har genindført Facebook krav? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Online Point: 179 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Linket virker fint hos mig.. jeg er godtnok i Norge, men jeg bruger bare almindelig Chrome på en Win7 pc.. ingen plugins udover Adblockerplus.
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1707 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lige en lille opdatering. Jeg har prøvet at få kollegerne på arbejde til også at prøve og lige p.t. ser jeg ud til at være den eneste, der har problemet. Langt fra alle har dog svaret.
Jeg har desuden testet i diverse VMs såsom Windows 8 og OSX 10.6 (shhh). Tidligere i dag prøvede jeg med en Linux (Kubuntu) live DVD. Resultatet for samtlige forsøg er det samme: HTML koden for oprettelse uden Facebook er filtreret ud. Jeg har absolut ingen anelse om, hvad der foregår. Jeg har heller ikke rigtigt mere at teste, for det eneste, der nu kunne stå i vejen er routeren. Da det her drejer sig om en TDC HomeBox er der ikke så meget at gøre. Har selvfølgelig prøvet at skrue på indstillinger i routeren, såsom at sætte firewallen på laveste niveau (der er ingen direkte "off" indstilling). |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |