|
Spotify på Apple tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Oktober-2019 kl. 17:50 |
hej alle har lige fået den installeret på Apple tv. Det funger, Apple tv er forbundet med receiver; og derfra til TV men når jeg slukker tv, så slukker min receiver jo og derfor ryger lyden, kan man ikke på en måde slukke tv og stadigvæk høre Spotify?; styrer det fra min iPhone, spotify ellers er det jo dumt, at tv skal være tændt.
Lofferen
|
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1396 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja du kan slå CEC (HDMI kontrol) fra.
På nogle TV (Bla Sony) kan man nøjes med kun at 'slukke' selve skærmen. |
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1154 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, ret fed app - er der nogen der har funde ud af hvordan man kan spole i en sang?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |